http://vezal.si/hobit/

Hobit's smile blog je aktiven na novem naslovu http://vezal.si/hobit/

 

Posodobite svoje zaznamke, blogrolle in RSS feede :)

Hobit's smile blog

23 November 2005

Trening IMAGO

To ni telovadba, kot se prvi hip zazdi, niti kakšna shujševalna (ki mi tudi ne bi šlodila) ampak je trening komunikacije. To je šolanje za partnerske terapevte, ki temelji na poslušanju, slišanju, doživljanju, vživljanju in vodeni komunikaciji. Da je stvar še malo bolj zapletena, to šolanje (tisti, ki imamo to srečo) opravljamo skupaj s partnerjem. Fascinantno je to, da s pomočjo precej rigidne strukture komunikacije, partnerja slišimo precej drugače, ko nam sporoča svoje težave, kot ga slišimo drugače v konfliktni situaciji. Temu sledijo procesi, ki nikakor niso preprosti in s katerimi vam (vsaj direktno ne) ne bom postregla tukaj na blogu. Danes je za mano prvi dan. Sledijo še trije. In si rečem, kaj šele bo!

8 Comments:

  • Kam pa hodiš na predavanje? Kdo predava? Vsaj dva svetovalca poznam, ki sta ločena, se pravi da tista o kovačevi kobili tudi tu drži!

    By Anonymous Anonymous, at 10:30 PM  

  • Imago terapijo me uči Jette Simon. Harwill Hendrix pa je pogruntal strukturo ali teorijo.Prihaja iz Danske. Ločitev ali poroka pa ni znamenje neke osebne zrelosti. Včasih pač ne zmoremo. In takrat smo lahko kmetje, rudarji,doktorji ali partnerski svetovalci...Žal je tako. Sigurno pa rabimo nekoga za svoj lasten napredek. Včasih še sosed pride prav;-)

    By Blogger hobit, at 10:36 PM  

  • Jette prihaja iz Danske, da ne bo pomote.

    By Blogger hobit, at 10:37 PM  

  • Ha, HH je bil za naju obvezna literatura že leta nazaj (99/00), predno sva začela skupaj "hoditi" kot se reče. Poroke še ni bilo, ker lahko povzroči kak bankrot je morda celo bolje, da je ni!

    By Anonymous Anonymous, at 10:59 PM  

  • Bankrot? V kakšnem smislu? Zakaj pa ne poveš kdo si?

    By Blogger hobit, at 11:19 PM  

  • Draga Lea,
    oprosti mi. če so moja vprašanja pogasila tvoj žar in zadovoljstvo po uspešnem predavanju. Žal si v svojem prispevku samo načela temo in nisi povedala vsega na tista znana vprašanja, ki jim angleži rečejo the W questions, pri nas pa se ne začenjajo vsa vprašanja na K, pač pa zakaj na Z.
    Vzbudila si mi torej zanimanje in "trening Imago" sem vrgel v najdi.si in dobil manj kot dve strani zadetkov. Od tega je nekaj kulture z Imago Slovenija, pa nekaj računalniškega oblikovanja z Imago doo, ostane še par zadetkov na temo psihologije in glej ga zlomka v teh se pojavita imeni meni dobro znana. En gospod ločeni psihiater in en gospod ločeni psiholog, ki obadva svetujeta partnerjem.


    Pred leti me je podjetje poslalo v Radence na tečaj ZT in mi plačalo še managerski zdravniški pregled. Bil sem kar OK, samo pretežek (kar sem mimogrede vedel že pred tem). Poslali so me h gospe dietni sestri. Ko sem odprl vrata, me je pozdravila gospa velika kakšen 1,6 m (proti mojim 1,86), po teži pa mi je bila vsaj enaka, če me ni še prekašala. IZREDNO NEPREPRIČLJIVO! Kar nekaj let mi je bila v oporo, zakaj mi ni treba shujšati.
    Prav tako se mi ne zdi v redu, da zdravnik s cigareto v roki govori o tem, kako je kajenje škodljivo in da mora bolnik čim prej nehati z njim.
    Prav tako ne verjamem politiku, ki zagovarja demokracijo, potempa je edini kandidat za predsednika lastne stranke.
    Ali pa mi ni kredibilen trener šolanja psov, ki ima nevzgojenega kosmatinca, pa druge uči, kako se vzgaja ljubljenca.
    Lahko bi našteval še in še.


    Zanimalo me je torej, ali sta vpletena ta dva gospoda. Za samo Jette pa mi je vseeno ali prihaja z Danske ali pa morda Švedske, Norveške...
    Zanimivo pa bi bilo izvedeti, kaj sta z GA prinesla v svojem kovčku iz mladosti, zakaj sta se odločila drug za drugega, da ni vprašanje ali se pogovarjata ali ne pač pa kako se pogovarjata in podobne stvari, ki jih verjetno obravnavate na "treningu".

    Še enkrat: oprosti za hladno vodo . O kredibilnosti pa mislim kar si pač mislim in tu me ne boš prepričala o nasprotnem.
    Lep pozdrav CIC

    By Anonymous Anonymous, at 9:46 AM  

  • Vsega skupaj sploh ne doživljam kot hladne vode. Zanimivo se mi zdi, da nisi omenil Mirabija, ki ti ga je zagotovo izbruhnilo ven. Pa še vseeno niti to ni pomembno. Na to šolanje hodim ZLASTI zaradi sebe in svojih doživljanj. Ker delam z ljudmi v stiski in do njih čutim odgovornost. Za enkrat imam to srečo, da imam ob sebi G.A. Z nikomer pa ne grem stavit, da ga imam za vedno. Lahko pa vam prepričljivo povem, da si želim, da bi imela še naprej tako lep odnos, kot ga imam. Kaj so doživljali tisti, ki so se ločili, ne vem. Zagotovo pa vem, da jim ni bilo lahko. Ne prej, ne potem. Popolnih ljudi ni, tako kot ni popolnih zakonov, direktorjev, zdravnikov, poštarjev, uradnikov... razlikujemo se v tem, koliko valagamo vase, ne v druge. Toliko. Vsaka šola ima učence, ki so uspešni, manj uspešni in neuspešni. Vsaka generacija ima ljudi, ki življenje živijo in ljudi, ki crkavajo. Na kateri breg bomo stopili - izbiramo sami! In pravzaprav - jaz ne želim nikogar nič prepričati. Takšnih odgovornosti se ne grem.

    By Blogger hobit, at 10:17 PM  

  • Če bi imel svoj BLOG, bi rekel: VČERAJ JE BIL EN LEP VEČER


    Ja, včeraj sva bila z mojo gospo na »tradicionalnem« 1. srečanju klap v Kamniku. Srečanje je priredila kamniška klapa Mali grad, ki je večer tudi odprla. Presenetila me ni točnost petja, ki je bila pričakovana, ampak vsaj meni se je zdelo, da so res čudovito ujeli zven in stil dalmatinske klape, kar je res težko.
    Nadaljevala je klapa iz Bakra, ki je med drugim zapela tudi slovensko pesem. Simpatično je bilo slišati, kako se notni zapis lahko prebere tudi povsem drugače, pa še vedno pravilno. Vsega se pač z notami ne da povedati. Kljub temu, da je bila pesem korektno zapeta, pa je petje domačih pesmi na vsak način na bistveno višjem nivoju.
    Ženska klapa iz Kastava, ki je osvojila že nekaj olimpijskih medalj (še Tone Ftičar se je čudil!) se je predstavila z mešanim repertoarjem, ki ga je čudovito zapela. Res enkratno.
    Drugi del je pričela klapa iz Kostrene, ki je pela tudi s spremljavo kitare in mandoline? (tamburice?). Mnogo bolj pa me je navdušilo čisto in odlično a capella petje tradicionalnih dalmatinskih narodnih pesmi.
    Še ena ženska zasedba je nadaljevala. Odlične pevke z otoka Visa so pele bolj tradicionalen klapski repertoar in navdušile. Čeprav je z njimi dopotoval tudi umetniški vodja, pa ta ni vodil podajanja, pač pa je bilo zanimivo opazovati vodenje zbora, ki je prehajalo med drugo sopranistko in prvo altistko (sorodnici?), čeprav je v klapah tradicionalni vodja vodilni »solo« pevec.
    Moška zasedba klape iz Kastava je zaključila večer. Tudi ta zasedba je že osvojila olimpijske medalje in se je predstavila prav tako z mešanim repertoarjem. Kljub temu, da so bili poslušalci navdušeni nad izvedbo »žab«, pa bi bil moj nasvet naj ne posegajo po tako težkih slovenskih skladbah, saj je bilo kar nekaj problemov: izgovor, stil, intonanca … Navdušil me je njihov profundist, ki je dokazal, da je še kar nekaj not, tudi pod tistim, kar običajni ljudje še pojemo.
    Kastavci so se nato še združili in zapeli še eno pesem.
    Večer so zaključile zahvale in skupno prepevanje.

    Večer je presegel vsa pričakovanja, saj so bile klape res kvalitetne in upati je, da bo srečanje res postalo tradicionalno. Želel bi si pa, da bi bil repertoar klasično klapski, saj se je vsaj zame prav takrat, ko so klape pele tak spored, pokazala prava kvaliteta nastopajočih.

    By Anonymous Anonymous, at 10:26 AM  

Post a Comment

<< Home