http://vezal.si/hobit/

Hobit's smile blog je aktiven na novem naslovu http://vezal.si/hobit/

 

Posodobite svoje zaznamke, blogrolle in RSS feede :)

Hobit's smile blog

06 November 2005

Inspiracija

Ne najdem je. Nekam je ušla, se skrila, me zapustila. Verjetno smo jo včeraj pospravili, zaprli v kakšno omaro ali škatlo in ne more ven. Pod posteljo je ni. Niti v tubi za zobno pasto. V pasji hrani tudi ne... Pojma nimam, kam se je skrila.
Če jo slučajno srečate, je tukaj opis:
Ime ji je Inspiracija, običajno se nenavadno vede, je nadvse navdušena nad novimi ljudmi in stvarmi; zelo ustrežljiva; polna novih, ponavadi odbitih idej; dol ji visi, kaj si drugi mislijo o njej; je strašansko radovedna - zato je lahko zlezla kamorkoli. Samo s smetraji se ni odpeljala, ker oni pridejo šele v sredo...
Ker sem brez moje prijateljice Inspiracije, sem preživela dolgočasno nedeljo in si privoščila celo popodanski medvedji spanec. Tistemu, ki mi vrne Inspiracijo, povem kolko ur sem spala! - za nagrado:-)

***pa lep nedeljski večer, v krogu domačih***

3 Comments:

  • Videla sem jo. Pred Merkatorjem. Z njo je približno tako kot z žensko. Če je stalno ne neguješ in vzdržuješ, zleze k sosedu.

    By Anonymous Anonymous, at 5:28 PM  

  • inspiracija v teh dneh je lahko odsla samo nekam.. v naravo.. v gozd.. v objem barv in selestenja listja..

    poskusi jo najti :)

    By Anonymous Anonymous, at 11:28 AM  

  • Hej Lea! Pozor!
    Jaz imam dve. Inspiracije. Ali je kakšna tvoja?
    Ma plave oči in rdeče lase. Tuli kot svinja in smrdi po gnilobi. Ta gotovo ni. Vseeno prit pogledat.

    By Anonymous Anonymous, at 7:54 AM  

Post a Comment

<< Home