http://vezal.si/hobit/

Hobit's smile blog je aktiven na novem naslovu http://vezal.si/hobit/

 

Posodobite svoje zaznamke, blogrolle in RSS feede :)

Hobit's smile blog

28 October 2005

Bogato

Danes se je hudo približala nevarnost, da G.A. zgubi še zadnje upanje po svetli prihodnosti. Zato sem sklenila, da bom njegov rešitelj.
Zjutraj sem se zakopala v papirje, račune, dolgove, položnice..., se čohala za ušesi, (po nosu si nisem vrtala, ker pazim na estetski izgled mojega notebooka:-)) in obrodila sadove:
  • zamenjala gume pri avtu
  • registrirala avto (300.000 sitov - banda!pip!pip!pip!...)
  • na banki nevemkako iztržila čeke
  • nakupila nekaj življensko nujnih potrebščin, vključno z eno knjigo in ščetko za WC
  • zapravila keš za dva meseca vnaprej
Moj prijatelj je nekoč ugotovil, da če zasluži veliko denarja, ga nima časa porabit. Jaz sem našla rešitev. G.A. služi, jaz trošim :-). Luštkano opravilo:-) Vmes so me še ustavili policaji in opazili, da telefoniram. Gledala sem kot nemški ovčar. Milo in ponižno in zvesto. Odnesla sem jo samo z opozorilom. Ker sem s tem pogledom zaslužila, sem še otroke peljala na večerjo v palačinkarno.
G.A. še ne zgleda nič bolje. Kaj neki ga muči?!

3 Comments:

  • Veš kaj, na živce mi grejo spami, ker se ful razveselim: "o trije komentarji!!" pol pa taka žalost.

    By Blogger hobit, at 3:14 PM  

  • A se kako lahko znebim telih anonymusov?

    By Blogger hobit, at 12:39 AM  

  • Klinkeš na "enable varnostno kodo" (neki tacga) v nastavitvah... :P

    By Blogger Domen, at 11:09 AM  

Post a Comment

<< Home