http://vezal.si/hobit/

Hobit's smile blog je aktiven na novem naslovu http://vezal.si/hobit/

 

Posodobite svoje zaznamke, blogrolle in RSS feede :)

Hobit's smile blog

26 October 2005

Ptičja gripa

Panika je res velika, pri nas smo še vsi živi. V operi pa je danes odpovedana predstava Labodje jezero. So vse balerine v karanteni. :-))))
To, da smo živi pa ne pomeni, da smo popolnoma zdravi. Jaz in M. si složno deliva školjko, nad katero se gibljeva v različnih pozah in zaporedjih. In ji poklanjava različno vsebino. Perje nama še ne raste.
Sicer pa dan poteka po dolgočasnem zaporedju. Človek mora biti še hvaležen, če ima drisko, ker mu vsaj nekaj popestri vsakdanjik.
Danes je bila pri meni S. (zmišljeno), rada bi ji povedala, da moraš biti v življenju izjemno iznajdljiv in pozoren, da vidiš lepe stvari. In, če se odločiš, da boš vesel človek, se moraš zavedati, da se boš moral razveseljevati sam. Jaz običajno to počnem s stvarmi, ki druge jezijo. Tudi časopisi niso naklonjeni veselju. Začne se pri politiki, konča s kroniko in oglasi. Če zmaga kakšen športnik se lahko veselimo 5 minut. Edino, kar pričakujem od drugih je - moje pričakovanje do avtomata, ki bruha loto številke. Do njega imam res veliko pričakovanje, da me bo nekoč - beri čimprej - razveselil. In naj si zapomni še to, da vplačujem samo zneske nad 8 ničel.
Mojca, upam, da ti gre dan kot po maslu. Prosim, da mi poveš, tisti hip, ko vama dovolijo za vedno odkleniti vrata v Lectarjev hram. Želim si imeti prvi račun iz vajine blagajne!
Danes z G.A. spet vodiva delavnico, vsled počitnic naslednji teden. Ljudje kar nekam odhajajo. Jaz bom vesela, če bo jesensko listje do takrat ohranilo barvo in si bom lahko privoščila kakšen dolg in šumeč sprehod.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home