http://vezal.si/hobit/

Hobit's smile blog je aktiven na novem naslovu http://vezal.si/hobit/

 

Posodobite svoje zaznamke, blogrolle in RSS feede :)

Hobit's smile blog

25 October 2005

Moj Rešitelj

Prišel je Domen in rešil vse česar blondinka ne zna. Nastavil mi je čas. Ne morete mi več pisati komentarjev, preden ne objavim posta. Sicer mi jih tudi tako niste mogli. Tega žal ni nihče opazil, razen Mojce.:-/ Hvala Mojca. Zdaj mi jih lahko. Wellcome!
Nastavil mi je priljubljene linke. Ja, ja, hitro preverite, če ste gor.
To, da je za slabo počutje kriva Nočindan, nisem več popolnoma prepričana, ker M. že ves dan bole(ru)ha, kljub temu, da se nevarni stavbi ni neposredno približala. Mogoče smo prvi, ki imamo ptičjo gripo. Glede na statistiko, bi bilo čisto možno. Normalnoštevilčne družine imajo veliko manj možnosti, da zadovoljujejo statistične izračune. Če je vsak tretji Zemljan Kitajec, imamo mi dva Kitajca. Kdo sta, ju še nismo izbrali. Jaz definitivno nisem, ker sem že blond. Vse ne morem biti.
Če pa mi nimamo Kitajca imajo sosedje štiri. :-D Bojte se Kitajcef, je opozoril že sam Reporter Milan!

4 Comments:

  • Hvala Domen!
    Ampak brez Lee ne bi šlo. Šele ona mi je povedala, da je beseda "other" ključ do uspeha.

    By Anonymous Anonymous, at 11:35 PM  

  • Meesa is on it! Sicer pa je ena kolegica že ob dveh trdila, da ima ptičjo gripo, zato je to nekam nenormalno visoka številka na dva milijona. Dva okužena! :O

    By Anonymous Anonymous, at 12:09 AM  

  • O, hvala, ker si pokukal. Me veseli.
    Meesa? Prosim, če ste mal strpni z mano...:-)

    By Blogger hobit, at 12:19 AM  

  • To pomeni da so pr Imperfectu kitajci. Nikol si ne bi mislu, na pogled mi je zmer bl Indijanc delvov:P

    By Blogger Domen, at 7:03 PM  

Post a Comment

<< Home