http://vezal.si/hobit/

Hobit's smile blog je aktiven na novem naslovu http://vezal.si/hobit/

 

Posodobite svoje zaznamke, blogrolle in RSS feede :)

Hobit's smile blog

25 October 2005

Koledar Evinih razpoloženj

Moj blog rabi samo še malo kozmetičnih popravkov in bo kot se šika. Čas in stiki mu še delajo težave.
Včerajšnji dan je bil fin, ker sem bila, kot sem že rekla, spočita. V ponedeljkih imava z G. A. partneske delavnice, ki naju vsak ponedeljek razveseljujejo. Če bi lahko pisala o dinamiki na delavnicah, bi verjetno bila zelo popularna. Žal tega ne morem, zaradi dogovora med nami, lahko povem le, da je koristno, poučno, včasih tudi zabavno.
Trenutno prebiram knjigo z zgornjim naslovom. Avtor knjige je Tomo Snoj, moj bivši sošolec iz veterine (in bivši še kaj:-)). Zdaj je doktor znanosti (že včasih sem se pečala s takimi) in očitno ima časa toliko, da vmes še kaj zabavnega napiše.
Avtor ima poseben dar, da iz vsakdanjih banalnosti dela zgodbo, ki bralca vleče. Od raznih "ženskih" in "moških" samskih navad, do horoskopa in seveda velikega nadzornika, ki vse opazuje in se mu reče Giga Kolon, vplete tudi moderno teorijo povezanosti - če ne bi tip stresel prikolice zlomljenih ploščic, na Barju, ravno na gadovo luknjo, bi gad zimo preživel. Pičil bi***, in ta *** bi zaplodil otroka, ki bi nekoč...- seveda ne smemo pozabiti, da je avtor dr. veterine, zato skozi zgodbo modro vpleta anatomijo in fiziologijo, dva mačka in še razne stranske vloge različnih zverin. Ima poseben smisel za humor, ki mi je znan, tako, da se ob knjigi lahko tudi smejete ali pa vam je slabo. Ob večerih G.A. preberm kakšen odstavek in ob temle se je včeraj zelo nasmejal:
"Odprl je okno in skozenj zeleno pljunil. Goščoba ni padla nikomur na glavo, kot bi si kdo od bralcev želel, ali se razpotegnila po kamniti ograji pred hišo, ampak se je z glasnim "pljask" razlezla na sveže skidan pločnik. Nekaj minut kasneje jo je polizal pudelj, ki ga je starejša gospa peljala lulat. Gospa tega ni opazila in prav je tako, saj bi ji sicer bilo slabo in pred spanjem ne bi več kužku rekla: "Daj mamici lupčka za lahko noč." in ga potem poljubila na smrček. Ta pudelj pa je posebno rad lizal pljunke. Raznobarvne. Včasih je žrl tudi dreke drugih psov. njegova trebušna slinavka je proizvajala premalo prebavnih encimov, zato je imel takšne čudne potrebe..."
Če vas je navdušilo, si preberite.

Današnji dan je tak kot večina ljudi, ki gomazijo po obli. Neodločen. Ne ve, ali bi spustil sonce, da nas razveseljuje ali bi raje metal turobo z neba in gledal koliko ljudi bo to zdržalo. Kar se mene tiče mi je popolnoma ravno. Zaradi trgovine Noč in dan. Ja, prav berete. Ta trgovina je kriva, da mi je danes vseeno vse, razen tega, da mi je slabo. Včeraj po delavnici, sva si z G.A. tam privoščila hot dog. Oba se počutiva slabo. In prav nobene razlike ni, ali na naju sije sonce ali ne.

72 Comments:

  • Mislim, da je ptičja gripa še udarila. Na kure. Mogla sem napisati 128 komentarjev, predno sem "dojela" sistem. Ta čas se je vsebina že čisto razblinila. sicer sem pa ravno kar prišla iz Kebaba.

    By Anonymous Anonymous, at 11:34 PM  

  • Razblinjena vsebina me strašno zanima. Probaj se spomniti in obnovi, please.
    Ti si itak edina, ki se še mučiš z mano.

    By Blogger hobit, at 11:38 PM  

  • Ti bom rajš povedala, kako zgleda, če ješ kebab. Najprej vstopiš v prostor-nisi sicer prepričan, če ima prostor kakor koli opraviti s hrano. Ko uzreš natakarja-dvom zgine. Nimaš. Pa vseeno naročiš...en kebab, prosim. Tisti v sendviču. Se vsedeš na stol, morš mal merkat, da ne tudi na drobtine.Pol pa čakaš, Čakaš.Čakaš. In gledaš. Če prihajaš ravnokar iz pisanja smernic dobre higienske prakse ali HCCP(to jaz delam že šest dni), te apetit mine. Še dobro, da želodec med tem neumorno kruli. Ampak, na konc dobiš krožnik in na njem v "ovitku" kebab sendvič. Takrat si lahko prepričana, da si precenila svoje žrtne sposobnosti. Ampak...se ga lotiš. Najbolj fino je, ko ti že pri prvem ugrizu med prsti steče zdrizasta bela snov..bog ne daj, da gre kaj v nič. S kosmatim jezikom(ravnokar sem nehala kaditi)iz čiste gole škrtosti oblizneš lepljivo maso. Kar z jezikom ujameš..še enkrat toliko se ti med tem nalepi na napudrana lica (ker drugače ne moreš)- še dobro, da nosim špegle, sicer bi mi zdrizasta snov zalila zrklo.
    Ampak, prvi grižljaj je najslajši, nato ugrizneš drugič, naletiš na zelenjavo. Svežo, jutranjega nabiranja....spet zalito z rožnatim zolznom...kruh je prijetno zapečen...meso pa nič ne škrta, ker je nacufan čisto na tanko.....naprej pa ti ne povem. pojdi pogledat. Malo melanholično pa se spominjam prejšnjih izdelovalcev vesoljnemu svetu znanih kebabov. Ko je postregel, je vedno rekel:
    "No gospa, sedaj pa dajte noge narazen, sklonite se in ga fajn zgrabite z usti!"

    By Anonymous Anonymous, at 11:48 PM  

  • Mislim, da si ti naslednja v naši Blogerski druščini. Mislim, da svet rabi natančne opise žretja in drugih hedonističnih dejanj, da ne bomo živeli kar tja v en dan.

    By Blogger hobit, at 11:59 PM  

  • Danes je pa en poseben dan. Zjutraj sem si že ob 6.10 pulila obrvi (navadno vstajam ob 7.15). Prepričana sem, da bomo danes dobili uporabno dovoljenje ali vsaj sklep o višini stroškov tehničnega pregleda (za UE Kamnik računovodski standardi ne veljajo). Morda bomo celo jutri odprli. Če bodo referentje nehali imeti seminarje, driske, dopuste..vse to je iz resnične zgodbe in prav nič izmišljeno.
    Me prav zanima, kakšen bo dnevni izplen pričakovanj. Ti zvečer napišem - vkolikor bom še prištevna...se mi že kar malo meša.

    By Anonymous Anonymous, at 6:46 AM  

  • Puljenje tistih nekaj par dlačic na zunanjem zgornjem robu lobanje je dejansko obrodilo sadove. Ta hip sedim pred računalnikom, pinceta in ogledalce za jutrišnje jutro sta že pripravljena. Hvala bogu,da sem bolj kosmate sorte, gotovo bo ostalo še za cel naslednji teden. Bilo pa je takole....
    Zjutraj cem odšla v Hišo po papir. Ga ni - so rekli. Da poročilo ni dovolj, manjka potrdilo (prepričana sem bila, da je to isto. Resnično moram vprašati po zdravju ljubljansko univerzo, ki mi je dala diplomo in Svetega duha, ki sem ga prejela s sveto birmo...mislim, da nobeden od niju ni izpolnil izobraževalnih pričakovanj države..).
    Ampak, obstajajo še magistri..ti pa so ključ do uspeha.Sicer sem imela nekaj težav, da sem jim povedala, da poročilo o opravljenem delu ni tudi potrdilo o opravljenem delu. Pa vseeno...po faxu so poslali tudi POTRDILO (ne poročilo). In določena nam je bila višina stroškov.79.000 SIT. Ampak smola, banka je bila zaprta, ura je bila 12.Hvala Pošti, bila je odprta, noben ni bil na bolniški,nobenin ni bil na seminarju...speljali smo transakcijo in gas v Hišo.."Evo!" sem rekla. Hvala, ampak je ni, da bi podpisala...bo pa pršla, vsak hip. In je prišla, podpisala...pet minut pred peto (delovni čas do petih) je moj mož iz halla Hiše klical: "Mojca, mam ga"

    No in sedaj imamo papir. Hvala vsem, ki so sodelovali.
    Da operem čast Svetemu duhu, on je korektno opravil svoje delo. Moram iskreno priznati, ljudje v Hiši so bili nadvse potrpežljivi, uslužni in prijazni, tudi, ko so me zagledali osmič v današnjem dnevu.
    Jutri bom spisala diplomo uslužbencu Hiše za požrtvovalnost in izjemno strpnost ter herojsko angažiranost (papir smo dobili v osmih dneh-zakoniti rok je 30 dni)-dala jo bom v okvir.

    V petek pa ste vsi vabljeni na ogled papirja.

    By Anonymous Anonymous, at 10:06 PM  

  • bKSQlx write more, thanks.

    By Anonymous Anonymous, at 7:42 PM  

  • Good job!

    By Anonymous Anonymous, at 5:00 AM  

  • Thanks to author.

    By Anonymous Anonymous, at 5:35 AM  

  • Hello all!

    By Anonymous Anonymous, at 7:24 AM  

  • Please write anything else!

    By Anonymous Anonymous, at 7:59 AM  

  • Good job!

    By Anonymous Anonymous, at 8:33 AM  

  • Wonderful blog.

    By Anonymous Anonymous, at 9:00 AM  

  • Please write anything else!

    By Anonymous Anonymous, at 9:33 AM  

  • Hello all!

    By Anonymous Anonymous, at 10:02 AM  

  • Nice Article.

    By Anonymous Anonymous, at 10:42 AM  

  • Thanks to author.

    By Anonymous Anonymous, at 11:27 AM  

  • Please write anything else!

    By Anonymous Anonymous, at 12:02 PM  

  • Hello all!

    By Anonymous Anonymous, at 12:32 PM  

  • Please write anything else!

    By Anonymous Anonymous, at 1:03 PM  

  • Friends help you move. Real friends help you move bodies

    By Anonymous Anonymous, at 1:40 PM  

  • The gene pool could use a little chlorine.

    By Anonymous Anonymous, at 2:46 PM  

  • Oops. My brain just hit a bad sector.

    By Anonymous Anonymous, at 3:14 PM  

  • Build a watch in 179 easy steps - by C. Forsberg.

    By Anonymous Anonymous, at 3:51 PM  

  • What is a free gift ? Aren't all gifts free?

    By Anonymous Anonymous, at 4:20 PM  

  • Friends help you move. Real friends help you move bodies

    By Anonymous Anonymous, at 4:54 PM  

  • When there's a will, I want to be in it.

    By Anonymous Anonymous, at 5:27 PM  

  • Give me ambiguity or give me something else.

    By Anonymous Anonymous, at 5:57 PM  

  • Nice Article.

    By Anonymous Anonymous, at 6:29 PM  

  • The gene pool could use a little chlorine.

    By Anonymous Anonymous, at 7:04 PM  

  • Give me ambiguity or give me something else.

    By Anonymous Anonymous, at 7:47 PM  

  • A lot of people mistake a short memory for a clear conscience.

    By Anonymous Anonymous, at 8:28 PM  

  • Lottery: A tax on people who are bad at math.

    By Anonymous Anonymous, at 9:01 PM  

  • Lottery: A tax on people who are bad at math.

    By Anonymous Anonymous, at 9:36 PM  

  • Wonderful blog.

    By Anonymous Anonymous, at 10:08 PM  

  • All generalizations are false, including this one.

    By Anonymous Anonymous, at 10:33 PM  

  • Suicidal twin kills sister by mistake!

    By Anonymous Anonymous, at 11:00 PM  

  • What is a free gift ? Aren't all gifts free?

    By Anonymous Anonymous, at 11:30 PM  

  • The gene pool could use a little chlorine.

    By Anonymous Anonymous, at 11:59 PM  

  • Hello all!

    By Anonymous Anonymous, at 12:35 AM  

  • Energizer Bunny Arrested! Charged with battery.

    By Anonymous Anonymous, at 1:07 AM  

  • Build a watch in 179 easy steps - by C. Forsberg.

    By Anonymous Anonymous, at 1:45 AM  

  • Friends help you move. Real friends help you move bodies

    By Anonymous Anonymous, at 2:18 AM  

  • Beam me aboard, Scotty..... Sure. Will a 2x10 do?

    By Anonymous Anonymous, at 2:49 AM  

  • actually, that's brilliant. Thank you. I'm going to pass that on to a couple of people.

    By Anonymous Anonymous, at 3:20 AM  

  • actually, that's brilliant. Thank you. I'm going to pass that on to a couple of people.

    By Anonymous Anonymous, at 3:21 AM  

  • The gene pool could use a little chlorine.

    By Anonymous Anonymous, at 3:55 AM  

  • Build a watch in 179 easy steps - by C. Forsberg.

    By Anonymous Anonymous, at 4:40 AM  

  • I don't suffer from insanity. I enjoy every minute of it.

    By Anonymous Anonymous, at 5:19 AM  

  • What is a free gift ? Aren't all gifts free?

    By Anonymous Anonymous, at 5:52 AM  

  • What is a free gift ? Aren't all gifts free?

    By Anonymous Anonymous, at 6:34 AM  

  • Give me ambiguity or give me something else.

    By Anonymous Anonymous, at 7:05 AM  

  • Give me ambiguity or give me something else.

    By Anonymous Anonymous, at 7:40 AM  

  • When there's a will, I want to be in it.

    By Anonymous Anonymous, at 8:22 AM  

  • Give me ambiguity or give me something else.

    By Anonymous Anonymous, at 9:04 AM  

  • Wonderful blog.

    By Anonymous Anonymous, at 9:51 AM  

  • All generalizations are false, including this one.

    By Anonymous Anonymous, at 10:36 AM  

  • Save the whales, collect the whole set

    By Anonymous Anonymous, at 11:17 AM  

  • Beam me aboard, Scotty..... Sure. Will a 2x10 do?

    By Anonymous Anonymous, at 12:52 PM  

  • Save the whales, collect the whole set

    By Anonymous Anonymous, at 1:44 PM  

  • Clap on! , Clap off! clap@#&$NO CARRIER

    By Anonymous Anonymous, at 2:34 PM  

  • Friends help you move. Real friends help you move bodies

    By Anonymous Anonymous, at 3:11 PM  

  • Suicidal twin kills sister by mistake!

    By Anonymous Anonymous, at 3:51 PM  

  • Friends help you move. Real friends help you move bodies

    By Anonymous Anonymous, at 4:30 PM  

  • Suicidal twin kills sister by mistake!

    By Anonymous Anonymous, at 5:02 PM  

  • Please write anything else!

    By Anonymous Anonymous, at 5:44 PM  

  • Please write anything else!

    By Anonymous Anonymous, at 5:44 PM  

  • Oops. My brain just hit a bad sector.

    By Anonymous Anonymous, at 6:28 PM  

  • What is a free gift ? Aren't all gifts free?

    By Anonymous Anonymous, at 7:07 PM  

  • Beam me aboard, Scotty..... Sure. Will a 2x10 do?

    By Anonymous Anonymous, at 7:53 PM  

  • I don't suffer from insanity. I enjoy every minute of it.

    By Anonymous Anonymous, at 8:45 PM  

  • Clap on! , Clap off! clap@#&$NO CARRIER

    By Anonymous Anonymous, at 9:27 PM  

Post a Comment

<< Home