http://vezal.si/hobit/

Hobit's smile blog je aktiven na novem naslovu http://vezal.si/hobit/

 

Posodobite svoje zaznamke, blogrolle in RSS feede :)

Hobit's smile blog

27 October 2005

Imago

Danes je zame prav poseben dan. Sprejeta sem na šolanje IMAGO. To je šolanje za partnerske terapevte. Vesela sem zato, ker nisem verjela, da mi bo uspelo, glede na to, da mi je manjkal bistven papir - visoka šola. Zato študirajte!!! Saj, če ne boste vam ne bo žal, neglede na to, pa si boste nehote zariglali veliko vhodov in izhodov. Kljub temu (manjkajočemu členu) so se odločili, glede na moje reference, da se lahko vpišem. Škoda, ker me ne vidite, ker skačem do stropa.
Veliko bom morala nadoknaditi, to pomeni še eno garanje zraven vsega kar imam, pa vendar! Upam, da zaradi tega ne bo umrl Hobit's smile.
Danes je tak dan, da sem pokukala prvič v računalnik zdajle. Potem bom morda samo še vsak tretji dan. Računam na vašo podporo.
Sicer se nam pa dobro počutje počasi vrača, kar pomeni, da nihče ni zbolel za hujšo boleznijo in da je morda vseeno kriva Nočindan. Očitno vpliva na daljavo:-). G.A. je uspel pozabiti podaljšati limit na banki, kar je pomenilo hud stres, vene so se nam zožile in aorta je utrpela hud naval krvi - kar pomeni, da je pritisk narasel do nevarnih meja eksplozije. Hvala Bogu, da se človek hitro sprijazni s katastrofo in seveda tudi prilagodi.
Pato, prosim napiši nam kako je bilo na koncertu Phila Collinsa v Zagrebu. Od foušarije me že ves dan tiši v pleksusu. Ampak, ker si moj best frend, bom odnehala in ti začela počasi privoščit. Te pa pozivam, da na blogu deliš tvoje užitke z nami!!!
Čakamo!

4 Comments:

  • Čestitke.

    By Anonymous Anonymous, at 10:51 AM  

  • Ha, ha, tud v redu:-)Saj zgledam HUDA! :D
    Pato, a hočeš , da na naslednji koncert ne boš smel it, al kaj? Govori!

    By Blogger hobit, at 8:08 PM  

  • Bravo tetica!!

    By Blogger Domen, at 10:34 AM  

  • Pozdravljena!
    Tudi mene mika študij Imago partnerske terapije. Mi lahko svetuješ, kam naj se obrnem?
    Hvala vnaprej,
    Metuljčica

    By Blogger Metuljčica, at 6:57 PM  

Post a Comment

<< Home