http://vezal.si/hobit/

Hobit's smile blog je aktiven na novem naslovu http://vezal.si/hobit/

 

Posodobite svoje zaznamke, blogrolle in RSS feede :)

Hobit's smile blog

05 November 2005

Fata - morgana

Danes smo preživeli za večino Slovencev običajno soboto, za nas pa zelo neobičajno. Pucali smo in to do štirih popoldan. Da razveselimo G.A., ko se vrne domov:-) Pršice in drugi odpadli človeški ostanki, v obliki mikroorganizmov, so strahoma drveli pred cunjami, metlami, sesalcem, pralnim strojem in le redkim je uspelo ubežati. Tisti, ki pa so nas premagali, so se v hudih travmah zvlekli v najtemnejše luknje in nikoli več se ne bodo upali prikazati. Našli jih bomo šele, ko bomo zadeli na LOTU in v enem kosu renovirali hišo. Takrat bodo že tako apatični, da jim bo vseeno. Ko je bilo vse tipi topi, sem za hip pomislila, da bi bilo super, če bi kdo prišel in videl, kako imamo pospravljeno, kako lepo diši... V mislih pa se mi je prikazala podoba kuhinje, v kateri sedi veliko ljudi, na mizi sto kozarcev, zdrobljeni piškoti (ki jih sicer nimamo, ker čakamo, da jih bo spekel Miklavž), polito pivo... V grozi sem vzljubila trenutek samote, v miru malo posedela in do konca prebrala Evina razpoloženja. (Ja Tomo Zmagala sem, zdaj si res zaslužim per!!!)
Nihče ni prišel, ki se po nesreči ne bi sezul in prepozno ugotovil, da je maloprej pohodil drek. Verjetno človeški, ker bi šel prej za grm na avtocesti lulat, saj do nas ne bi zdržal - napisano v stilu Toma Snoja.
Vedno kadar imamo takole lepo, me mika, da bi vseeno povabila prijatelja B., ki je nekoč izjavil (verjetno mu je ušlo): "Ježeš, bil sem nekje na obisku, k majo še huj k pr vs!" :-)))
Nisem mu zamerila, sem se pa zamislila. Koliko ogromno časa šele oni porabijo za red?!
Jutri imam vse razloge, da sekiram prisotne v naši hiši do nezavesti in ohranim stanje kakršno je. To, kakšne volje bom danes (ravnokar 00.01), se bom odločila, ko se zbudim, kot vsako jutro.
Torej, za hip je pri nas tako, kot bi nas obiskala Fata, po zajtrku pa pride še Morgana. In počasi bomo spet našli stvari, ki smo jih danes pospravili.

P.S.
Pato je opisal koncert philla Colinsa v Zg, v komentarju pod 27. 10.

2 Comments:

  • Kar je res, je res. Upam da niste posesali tudi Lune, ker je nisem nič videl...

    pa tudo splačalo se je, ker G.A. po drogah (da ne bo pomote - seminarju na temo preventive)ni natančno vedel, ali sva prispela prav. Stanovanje neznano, čistoča nezaslišana, jaz pa pricapljal kar v čevljih - upam, da nisem pustil sledi do takrat, kos sem se preobul... pridite spet kdaj k nam, pa ne samo za eno uro...

    By Anonymous Anonymous, at 1:43 PM  

  • A da vam posvinjamo?

    By Blogger hobit, at 4:43 PM  

Post a Comment

<< Home