http://vezal.si/hobit/

Hobit's smile blog je aktiven na novem naslovu http://vezal.si/hobit/

 

Posodobite svoje zaznamke, blogrolle in RSS feede :)

Hobit's smile blog

04 November 2005

EMŠO :-(

Spet jutro, spet budilka, spet, spet, spet.... Včeraj sem na stran uspela namontirati števc. Človek ima res težave z novim. Klemen je bil prijazen - kot vedno - in mi je poslal link, kje ga dobiš brezplačno (nadvse prijazen!). Potem sem mal pobrskala po možganih, se spomnila Domna (ki je tud zelo prijazen! Kako kaj napreduje prevod mojega CV-ja? ;-)), kako mi je montiral linke, nardila nekaj tazga in evo!!! IT WORKS!!! Pravzaprav je enostavneje, kot montirat števc za kolo. Ni mi blo treba v klet po šraufnciger, WD-ja ne rabiš, ne rabiš gumileznge, ker spotoma pomotoma preluknaš kolo, niti smukca...in ko končaš se ti ni treba umit z žajfo proti šmeru. Samo sediš, mal pomisliš in tipk, tipk pa je! Res luštkano opravilo. Zdaj vas lahko nadzorujem, številke ste, kot v arestu :-). Človek se res bolje počuti, ko misli, da ima controll v svojih krempljih. Bo treba razmisliti.

Ja no, mal se izogibam naslovu. Ni ravno prijetna novica. Danes sem imela okulistko in spotoma ugotovila, da mi je emšo skočil v levo zrklo.
Najprej sem se usedla na stol podoben zobarskemu in dobila na fris neka vesoljska očala, ki spominjajo na Harry Poterja v science fiction verziji. Takoj sem pomislila, da mi bo gospa pogledala direkt u možgane. Kar naj, samo naj mi dušo in srce pusti v miru. Nasproti mene je svetilo nekaj kar naj bi bili čitljivi znaki. Pojma nisem imela, kaj gospa hoče, da ji govorim. Potem je začela vstavljat noter stekla - leče. Nič, še vedno nič, sem že pomislila na Škrata Bolfenka in njegove pirpodne. Jezus, kaj me čaka! Kako bom prenesla vso to težo na nosu?!
Končno zagledam nekaj kar se da opisat in orisat. Teta zmiguje z glavo. 1.5o na lev uč in še cilinder- desni se še nekako drži. No, ni se poslabšal in ni čez 1! Zdaj bom hodila po svetu odprtih oči in videla še več! Se zelo veselim.
G.A. v Ptuju predava ves vikend. Vprašanje, če bom imela kaj izzivov za blog:-).
G.A., če boš pa slučajno pogrešal svojo drago in pokukal na blog, ti pa vn maham. A me vidiš? :-) :-)

Petek je. Na večerjo gremo v palačinkarno. Mimogrede, ali je kdo že bil tam in kaj poskusil?

2 Comments:

  • Dobrodošla v klubu špeglarjev!!!!
    Hvala ker ste bli na palačinkah in s tem doprinesli h P. upanju. Upanje je itak izraženo sam v SIT.

    By Anonymous Anonymous, at 7:54 PM  

  • AMPAK, ŠPEGLI TI ZLO PAŠEJO, RES.

    By Anonymous Anonymous, at 10:45 PM  

Post a Comment

<< Home