http://vezal.si/hobit/

Hobit's smile blog je aktiven na novem naslovu http://vezal.si/hobit/

 

Posodobite svoje zaznamke, blogrolle in RSS feede :)

Hobit's smile blog

03 November 2005

Miško

To je moj muc. Že deset let :-)! Hvaležna sem Marku (mislim, da ga ne poznam v živo), ker mi je pomagal in me nekaj novega naučil. Zato lahko vidite Miška (v profilu), kako v bideju čaka, da mu odpremo pipo in potešimo žejo. Takšen je on. Pameten. Ve, da iz pipe priteče sveža voda. :-)
Zdaj znam objavljati slikce in sem navdušena. Domen, a si mi kaj fouš?
Če bi hotela opisati današnji dan, bi mogla iz pet potegniti veliko humorja. To bom naredila ob kakšni primernejši uri ali pa takrat, ko bo G.A. končal svoje 200 strani dolgo poročilo. Ta hip pa se grem zleknit v mojo že pogreto posteljo.

1 Comments:

  • he he he... moji tastari majo istega - star je ze kakih hm.... 8 do 9 let in je tok fucking inteligenten, da si zna celo pipo sam odpret:))

    pozdravck..

    andy

    By Anonymous Anonymous, at 2:37 AM  

Post a Comment

<< Home