http://vezal.si/hobit/

Hobit's smile blog je aktiven na novem naslovu http://vezal.si/hobit/

 

Posodobite svoje zaznamke, blogrolle in RSS feede :)

Hobit's smile blog

01 November 2005

Škoda, ker nočem uporabljat grdih besed (piiiiiip)



Tele noge so prišle sem, ker nisem hotela, da pridejo sem, ampak v moj profil. Matrala sem se 2 uri (pip, pip pip, pip). Vsi vi, ki blogate, delate spletne strani in ne vem kaj vse še, u miže, se mi kar smejte, sam pazite, da se ne boste polulal. Skratka. Zbrisala jih ne bom, ker je škoda mojega prvonovemberskega časa. Pa jih glejte in vohajte. Se pa ne dam. Bom še in še in še poskušala. Enkrat mi bo ratal.
Sicer je pa to tudi prilika, da vas zdramim, da boste napisal kašen posmehljiv komentar. Neverjetno je - da srečujem ljudi in rečejo, tista zgodbica je pa res fina, dobr napisana, ja,...Komentarjev pa nič. (Pogledam 213x na dan :-))!

noge
Posted by Picasa

3 Comments:

  • Kako pa zgleda števec? A je kej podoben unmu za na kolo? Jez k mam že z eno k....slikco za ceu popoldne dela, naj zdej še štuc namontiram. Ja, lubi boh.
    Pa hvala za tale dolg spis:-)

    By Blogger hobit, at 7:44 PM  

  • TNX Mark! Čeprav te ne poznam, si mi polepšal dan! Nekaj mi je pa le uspelo :-)))!!!

    By Blogger hobit, at 7:02 PM  

  • Te bom že odkrila:-)

    By Blogger hobit, at 5:01 PM  

Post a Comment

<< Home