http://vezal.si/hobit/

Hobit's smile blog je aktiven na novem naslovu http://vezal.si/hobit/

 

Posodobite svoje zaznamke, blogrolle in RSS feede :)

Hobit's smile blog

05 November 2005

Špegli


Takali so. Ful hudi! In jaz sem tud luštna z njimi na nosu. Ne, ne, ne pošljem vam fotke. Kar pridite me pogledat, al me pa srečajte.
Optika Vid - Radomlje.
Moram jim narediti reklamo, ker so bi očala izdelali v pičlih 6. urah. Lastnica je verjetno sočustvovala z mojo slepoto.
Kakorkoli - spregledala sem in zdaj bodo dnevi še lepši! Edino kar me skrbi je, da G.A. ni v postelji, neglede a gledam z očali ali brez. Tudi, če tipam ga ni. Upam, da bo jutri že. Vsaj s svojo ta lepšo polovico obraza. Sicer pa, glede na to, da me je emšo udaril po levi, bom zdaj lepše videla desno polovico G.A. in vseh ostalih. Uf, kolk dela me čaka. A če spim z njimi tudi lepše sanjam? Vse to bo treba stestirat.

Zdaj pa še malenkost izven konteksta. Tisti, ki ste hoteli peljat svoje mame na srečanje dalmatinskih klap 26.11. pohitite po karte (v hramu kulture Kamnik), ker so skoraj razprodane. Domen, tebi ni treba, ker sem jaz poskrbela. Zdaj grem stestirat vid v horizontalo!

4 Comments:

  • Fotka je narejena z Nokio 6600 in pritožbe niso relevantne:-).

    By Blogger hobit, at 12:53 AM  

  • Hvala za karte :P

    By Blogger Domen, at 1:46 AM  

  • Mater s važna, kukr de jh jest nimam. Sm šele zdej porajtu, de sm jest čez cev obraz lep. preh sm biu pa vs zakompliciran, pri pisanju mi pa tut nove špegle nč nanucajo, Se reče zakompleksan.Zdej bom hodu z bolj dvigneno butico. Če maš še kej za izbolšanje, sporoči. Bodi lepa.

    By Anonymous Anonymous, at 9:49 AM  

  • Niso roza, ampak bordo. ;-)

    By Blogger hobit, at 11:37 PM  

Post a Comment

<< Home