http://vezal.si/hobit/

Hobit's smile blog je aktiven na novem naslovu http://vezal.si/hobit/

 

Posodobite svoje zaznamke, blogrolle in RSS feede :)

Hobit's smile blog

23 November 2005

Piva ne bo!

Včeraj zvečer so me otroci nenehno obsipavali z novico, kako je zunaj lepo, kako na gosto leti sneg z nebes, kako, kako... Resnica boli! Na Vrtovem blogu, sem namreč kandidirala za miss točne napovedi prvega snega in popušila. In to za cel teden. Posledice so nepopravljive. Ne dobim piva. Mi pa nekaj ni jasno. Vrta, od kod si dobil sugestijo, da si uganil?! do dneva natančno? Kar se mene tiče, ne rabiš več hodit na faks. Te bodo takoj vzeli v službo za napoved vremena na Pop tv. Zamenjal boš Trontlja. Izza kulis pa je bilo slišati, da se zate grebejo tudi druge televizije in pripravljajo ogromne cifre zate. Zdaj si kupljiv = sodoben ekonomski izraz:-)! Na nacionalki seveda nimaš šans, ker si zamudil zadnje tri maše. ;-)

Jaz pa ponudim večerjo tistemu, ki napove kdaj bova imela z G.A. milijon na osebnem računu. Govorim o znesku s + spredaj, ker tistega z minusom lahko fališ samo 5. v mesecu, ko je plača. Da preverim, če imajo Vrto "zgoraj" res rajši od mene.

P.S.
Domen, midva pa greva sama na pivo. Jaz častim. 29. je le 29., a ne? Pa Komunikativno bova mela na mizi;-).

6 Comments:

  • Ah, pri nas se je še videla trava, f00. Moj prvi sneg je bil letos v Logarski, nujno moram danes kako sličico nalimati.
    Kar pa se tvojega milijončka tiče, je odgovor jasen. Jutri! Trik je le v tem, da moraš pravi dan prebrati tale komentar :) Pa srečno.

    By Anonymous Anonymous, at 10:13 AM  

  • a veš kaj, ti si itak za mano ponavljala, tko da prava zguba sm jest :P
    drgač pa v šmarci tale sneg ne bi štel za pravega ker polja ni pobelil, kvečjemu malo posolil...

    By Blogger Domen, at 11:11 AM  

  • Domen, predlagam, da tekmnujeva kdo je večja zguba. Jest sem danes dan začela tko, da sem vse budilke narobe navila. Zaspal smo za dve uri!!! Pol sem mogla še Izaka v Ljubljano pelat! Kaj pa si ti, dons že buztastga naredu?

    By Blogger hobit, at 11:45 AM  

  • :)

    Tale napoved snega je bla res fajn, ja.
    Že šest let napovedujem sneg za 23. 11., pa mi je končno uspelo :D

    Tko da kakšne blazne intuicije ali jasnovidnosti ni bilo zraven... le trma in statistična vrjetnost. :)

    Drugač sem pa tut jest dons prespal fax.. :)

    By Anonymous Anonymous, at 11:59 AM  

  • Lea, na Vrtu sem ti nekaj odgovoril.

    By Anonymous Anonymous, at 12:38 PM  

  • zakaj noben ne napove miljona? A je tko brezupno?

    By Blogger hobit, at 8:53 PM  

Post a Comment

<< Home