http://vezal.si/hobit/

Hobit's smile blog je aktiven na novem naslovu http://vezal.si/hobit/

 

Posodobite svoje zaznamke, blogrolle in RSS feede :)

Hobit's smile blog

10 November 2005

Radio NG

OMG sem danes rekla, ko se mi je uresničila moja mala skrita želja... Saj ni nič posebnega, ampak G.A. sem končno spet pričakala z usti okoli ušes in s skoki, ki so konkurirali vpisu v GKR. Okoli dveh je zvonil moj ljubi gsm in že sem mislila, da me čaka nov človek, z novo nalogo in še več dela...
"Kličem z radia Nova Horica, kej bi lahko hovorila z hospo Leo ?" Ja, seveda, le hitro hovori, sem si milslila. In tako sva z G.A. povabljena v nočni program, v torek ob polnoči. Kontaktna oddaja!
Ko sem bila mlajša sem sanjarila, da bom nekoč imela nočno oddajo, ki se ji bo reklo "Oddaja za nespečneže, luzerje in samomorilce", da bo ta oddaja ponoči, ker pametni ponoči ne moremo spati in nam po glavah rojijo vse sorte misli.
Velike želje vedno pridejo na vrsto, samo potrpežljiv je treba biti;-)! Pa čeprav samo enkrat.

4 Comments:

  • Kaj bosta pa predstavila Horičanom kot simbol Kamnika? Mali grad? Ali glasbeni Mali grad? Sicer upam, da ne boste govorili simbolično, ampak zelo konkretno. Izziv: spravi posnetek oddaje na blog... A? A?

    AL PA NA VEZAL. - Priznam pol točke.


    Mare bzzzzzzzzz

    By Anonymous Anonymous, at 10:51 PM  

  • No problemo sir! Kar se sliši na primorskem naj se še na Horenjskem. Saj imava vse članke itak v arhivu na Vezalu, bomo ša še imel mal šova. Klemen je pa itak najboljši in bo to baredil za šalo;-) Lahko pa ob polnoči vstanete in poslušate, pravijo, da leti po celi Slo.

    By Blogger hobit, at 6:58 AM  

  • Kaj pa frekvenca na Gorenjskem? Tukaj ne najdem :/
    No, tudi jaz sem že imal kak radijski intervju in izvedel, da snemajo v wav format običajno. Naprosita enega tehnika, da vama tisto ali pa kar mp3 zapeče na cede, pa bomo uredili :)

    By Anonymous Anonymous, at 1:13 PM  

  • Klemen ti si CAR!!! In naša web je prišla iz carskih rok in carskih vijug.

    By Blogger hobit, at 6:24 PM  

Post a Comment

<< Home