http://vezal.si/hobit/

Hobit's smile blog je aktiven na novem naslovu http://vezal.si/hobit/

 

Posodobite svoje zaznamke, blogrolle in RSS feede :)

Hobit's smile blog

10 November 2005

Dolgčas ali dolg čas?

Dolgčas je duševno stanje neugodja, nezadovoljstva, osamljenosti zaradi pomanjkanja primernega dela, družbe, zabave... Tako piše v slovarju slovenskega jezika.

To me je zanimalo zato, ker sem danes ponoči delala do 1.30, šla spat in nisem mogla zaspat. Čas se mi je vlekel, kot da bi se z lazarjem (polž) sprehajala od tod do Bleda. Mislila sem, da mi je dolgčas. Po definiciji pa to ni možno, ker nisem bila v nobenem stanju neugodja, bila sem zadovoljna, ker sem uredila vse papirje za Vezal, osamljena tudi nisem bila, ker je bila v moji postelji še (najmanj) roka od G.A. in me je prijetno grela, družbe ob taki uri res ne rabim, dela?!-saj sem želela zaspat, zabave?!...:D
Pa sem pomislila, da se mogoče piše narazen in da je bil DOLG ČAS. Kar pomeni, je bil čas dolg neko enoto. 100 kilometrov ne gre, ker čas merimo v sekundah, min, urah... Ali je ena ura lahko daljša od ene ure in imamo potem občutek(ki je realen), da je dolga ali daljša? Mislim, da ne. Noč pa se je le vlekla, do nezavesti in naprej. Mogoče so se naši znanstveniki zmotili, ko so merili čas in da je vseeno daljši ali krajši. In da bi ga morali merit v metrih, ne v sekundah? Pojma nimam, zakaj nisem vstala in šla počet, kaj koristnega. Kakorkoli do petih nisem mogla zaspat, tako da sem I. zbudila še z mojega včerajšnjega budnega stanja. Kakšen dan bo danes? Zaenkrat sem naravnana na plus, kolikšno pa imam toleranco do minusa pa ne vem. Saj bo verjetno kmalu kdo preizkusil :-).

0 Comments:

Post a Comment

<< Home