http://vezal.si/hobit/

Hobit's smile blog je aktiven na novem naslovu http://vezal.si/hobit/

 

Posodobite svoje zaznamke, blogrolle in RSS feede :)

Hobit's smile blog

09 November 2005

What the f

Ne, ne bom dokončala naslova, ker ne bom (na glas) grdih besed pisala!
Mal sem zmedena: Domen je romantičen, Vrta govori o gnilobi (ta mi je najbolj blizu te dni), Klemen mi je najbliže po načinu - če se potrudiš, že najdeš kaj lepega. Jaz se trudim najti inspiracijo. Mislim, da je v nedeljo ostala pod kovtrom in spi. Rukam jo in cukam - pa še vedno spi - kot krava!!!
Iz mojih najljubših treh blogov bom naredila eno mešanco. Šla bom brodit po listju, ki je zgoraj rdeče, spodaj gnilo in se bom matrala, da bom slišala lepo žvrgolenje ptic selivk, ki so že zdavnaj odletele v tople kraje. Ob tem se mi bo porodila ideja, da sedem na avion in še sama odletim tja. Ampak ne morem, ker so mi pozabl dat obroček okoli noge. Razen, če velja tisti, ki ga imam na levi roki. G.A. me seveda ne bo dal zlahka;-). Ker moram delat, tega je pa tolk!
No, saj se je nekaj dobrega zgodilo. Moj načrt, kako razdeliti hišna dela, že tri dni deluje. To pomeni, da imam dobro delovno silo :-). Dobro je tudi to, da je jutri že sreda. In da so dnevi do sveže pečenih babičinih piškotkov že zelo blizu. In najboljše je to, da se grem zdajle stisnt k moji inspiraciji, sanjat kako brodim po listju in pričakat en lep dan, ki bo preverjeno že jutri!

0 Comments:

Post a Comment

<< Home