http://vezal.si/hobit/

Hobit's smile blog je aktiven na novem naslovu http://vezal.si/hobit/

 

Posodobite svoje zaznamke, blogrolle in RSS feede :)

Hobit's smile blog

15 November 2005

Navdih

To je tako. Če človek preveč dela, potem ne pride na vdih. V nedeljo me je grozovito bolela glava. Ob 17h me je začela in potem je bil vsak napor v mojih možganih smrtonosen. Sem pomislila na tiste vice o ženskih glavobolih ... Če obstaja ženska, ki jo čisto zares boli glava vsak dan, tako kot je mene v nedeljo, potem si zasluži nagrado za hrabrost. In ubogi njen mož ljubico.
Šla sem v posteljo ob 21h, kar so opazili vsi, ki so me navajeni klicati po telefonu ob 23h in kasneje. Priporočila sem moje uboge možgane vsem Angelom tega sveta in čisto zres sem imela občutek, da me bo pobralo. Kako sem zaspala ne vem, pomembno je, da sem se zbudila sicer malo zmahana (kdo pa je navajen spat 11 ur), a brez glavobola.
Potem sem se spet lovila, idej za blog polno, a ne navdiha. Če si človek med delom malo oddahne pride na vdih, posledica tega je, da dobi navdih za ustvarjanje, čemur verjetno rečemo inspiracija. kar sigurno pomeni, da preveč delam in si premalo oddahnem, zato ne pridem na vdih, ki bi mi vrnil navdih ali inspiracijo(ustvarjalna moč, domišljija, ki jo vzbuja pojav ali stvar, navdih - sskj).
Zdaj sem v dilemi, ali čem nehat delat ali pisat?

1 Comments:

  • Svetujem odhod na na vdih.

    By Anonymous Anonymous, at 9:55 PM  

Post a Comment

<< Home