http://vezal.si/hobit/

Hobit's smile blog je aktiven na novem naslovu http://vezal.si/hobit/

 

Posodobite svoje zaznamke, blogrolle in RSS feede :)

Hobit's smile blog

28 November 2005

Mojca

Ne se ukvarjat s tem, ali jo poznate. Lahko pa vam jo opišem: pogumna, iznajdljiva, ustvarjalna, prijazna, vesela, odprtega srca, živi Življenje... Post bi bil predolg, če bi jo do potankosti opisala. Je pa srečnica, ki bo te dni imela nov avto... Rabi samo par vzpodbudnih besed. Kaj bi vi napisali človeku, v trenutku, ko pozabi, da ima vse svoj smisel in ga hoče zapustiti pogum?

3 Comments:

  • Vzpodbuda za Mojco: Ena je sigurno ta, da si pogledaš dobre lastnosti, s katerimi te je opisala Hobit. S takimi lastnostmi se res nimaš česa bat!

    By Anonymous Anonymous, at 7:43 AM  

  • Sporoči Mojci, da zaupamo vanjo. Dokler bo imela take prijatelje, se ji ni treba nič bati. Povej ji tudi, da ima nov avto danes lahko vsaka budala. Tega kar ima ona pa ne more met vsak. Veselja, radosti, družine,...prijateljev. Povej ji tudi, da če si bo resnično želela nov avto, ga bo tudi imela.
    Pozdarvi jo v mojem imenu.

    PS
    Ko bo v podobni stiski, jo pošlji k meni na kavo.

    By Anonymous Anonymous, at 7:46 AM  

  • Mojce smo zakon! Z avtom ali brez:-).

    By Anonymous Anonymous, at 10:54 PM  

Post a Comment

<< Home