http://vezal.si/hobit/

Hobit's smile blog je aktiven na novem naslovu http://vezal.si/hobit/

 

Posodobite svoje zaznamke, blogrolle in RSS feede :)

Hobit's smile blog

14 December 2006

Okna

OMFG! Ne morem zaspat, ker razmišljam, koliko načinov pomivanja oken obstaja. In, če jih je toliko, zakaj mi noben ne sede? Skoraj sem umrla, preden sem se znebila tistih glupih nalepk. In še vedno hočjo bit šekasta.
Kako pa vi? Pomivate okna? S šnopsom? Z vitreksom? S cajtng paperjem? A jih sploh ne pomivate?

3 Comments:

  • Naša okna pomiva dež. Kaj'čmo. Cela ulica hiš s sijočimi bleščečimi okni, potem pa takoj veš, katera je naša hiša :)

    By Anonymous Anonymous, at 6:51 AM  

  • Prvo pravilo: nalepke dol tisti hip ko so okna montiranjo (čudno, da vam to niso povedali, no meni so jih mojstri že sami dol dali, kjer so pa pozabili pa njihov šef :)

    Drugo pravilo: kupi si gumo na palici; pošpricaš s sparovckovim čistilom za okna (ki si mi ga TI priporočila) nato malce podrgneš z mokro krpo in poteneš z gumo. Z malo vaje, ne boč imela niti tiste črte po sredi, ki jezi eno od mojh vajenk.
    Jaz precej vadim, ker pucanje oken je edino, kar z veslejem delam. Pa še velike površine imamo.

    By Anonymous Anonymous, at 7:46 AM  

  • Tretje pravilo: sekiren zi zih niht. Dokler vidiš svinjarijo po šipah to pomeni, da dobro vidiš. Ko je ne vidiš več, se moraš pa najprej vprašat, če ti slučajno ne pešajo okice :)

    Obstaja en sam način pranja oken. Ko se nam glih da, mal pacamo po njih s čistilom za okna, zarad črt, ki ostanejo po takem "picajzlastem" oknopomivanju nas niti mal ne boli srce in potem je stvar za kakšno leto ad acta. Je tolk in tolk bolj pomembnih stvari ...

    By Anonymous Anonymous, at 12:18 PM  

Post a Comment

<< Home