http://vezal.si/hobit/

Hobit's smile blog je aktiven na novem naslovu http://vezal.si/hobit/

 

Posodobite svoje zaznamke, blogrolle in RSS feede :)

Hobit's smile blog

02 December 2006

Linki

Moj blog sem opremila z linki, ki me zadnje čase spravljajo v obup! Nihče nič ne piše.
Domen (moj nečak, ki globoko v sebi skriva veliko nadarjenosti za pisanje) se gre kmečki turizem že celo večnost, Vrta je vtaknil svojo ustvarjalnost v žep in jo očitno opral v pralnem stroju, Barbka (moja nečakinja, tudi odlična pisateljica) piše v glavnem, kadar je žalostna (še dobro, da ne piše preveč). Klemen, sijoča zvezdica vztrajnosti, rešuje moje linke, vmes sem dodala Lenivca in Hirkani, prvi me vedno očara s svojim pisanjem. Odličen je, glede na ime, mu oprostim, da ne piše pogosteje (no, in ker te poznam), Hirkani pa je zelo življenska in po mojem okusu. Verjetno zato, ker imava obe naročje ustvarjeno za najmanj pet ljudi. Od kar sem bila na blogarskem srečanju, kdaj pa kdaj pobrskam tudi po drugih blogih. Zadnje čase mi mi sekunde tega ne dopuščajo. Vem pa, da obstaja kar nekaj res odličnih 'pisateljev'. Kaj naj z mojimi linki? Naj jih 'zrediram'? če komu zagrozim, da ga bom dol vrgla, se verjetno sploh ne bo zjokal.

3 Comments:

  • Bil sem priden, danes sem sproduciral kar dva nezanimiva vnosa!

    By Blogger Klemen, at 11:06 PM  

  • :-)
    Pa imaš tudi smisel za humor? Mimgrede, ali kaj razmišljaš o čestitki? cajt teče, na tvojem blogu hitreje kot na Kernovem:-D!

    By Blogger hobit, at 11:16 PM  

  • Ne mene, ne mene :)
    Tudi sama te rada prebiram, ampak žal mi trenutne okoliščine omogočajo le petminutne skoke na splet z mobilnikom.

    By Anonymous Anonymous, at 9:36 AM  

Post a Comment

<< Home