http://vezal.si/hobit/

Hobit's smile blog je aktiven na novem naslovu http://vezal.si/hobit/

 

Posodobite svoje zaznamke, blogrolle in RSS feede :)

Hobit's smile blog

19 November 2006

Romi

Tole sem danes poslala po mailu, ta hip sem se odločila, da kljub vsemu dam še na blog. Ni napisano zato, da bi kogarkoli razjezila ali užalila, to je le moj pogled na nekatera dejstva.

Pozdravljeni vsi skupaj!

Zadnje čase dobivam veliko pošte, ki se na različne načine - v glavnem cinične - norčuje iz Ciganov. Prosim vas, da mi take vrste pošte NE forvardirate ker:

  • so tudi Cigani ljudje
  • imajo svojo zgodbo
  • imajo svojo zgodovino
  • imajo svoj način življenja
  • bi bila sama v drugem okolju enaka Ciganom
  • se mi lahko vsak trenutek zgodi, da bom postavljena pred takšno dejstvo…

Verjamem, da so ljudje z drugačno kulturo, drugačno zgodovino, drugačnim načinom življenja, lahko zelo moteči. Ampak moje prepričanje je, da ni naša naloga, da sodimo, pljuvamo in ponižujemo. Izvolili smo vlado, ki bi se morala lotiti socializacije tako ciganov, kot ostalih tujcev in tudi nas Slovencev, oni pa so se tega lotili tako, da so problem spakirali v vrečko in ga na skrivaj postavili pred druga vrata. Kaj, če bi se v tej vrečki znašel kdo od nas?

Slišali smo, da so kriminalci… Ali nismo pravna država? Ali nimamo sodišča?

Sem mnenja, da bi se strpnostjo, znanjem in povezanostjo dalo mnogo rešiti? Kaj se dogaja zdaj? Nimate občutka, da v nas nekdo podtalno prebuja očutke, ki jih naši starši poznajo iz druge svetovne vojne, ko je nas Slovence Hitler tretiral zelo podobno?



V upanju, da nas nikoli več ne bo nihče preganjal, vas lepo pozdravljam,

Lea

4 Comments:

  • Od vsega začetka linčev, je to prvo razmišljanje pod katerega bi se podpisal. Čedalje bolj pa sem tudi prepričan, da "socializacijo" rabimo predvsem mi-domorodci.
    Pri takih dogodkih pa se vedno spomnim na razmišljanja nekega nemškega pastorja v času nacistične Nemčije. (Prosto po Prešernu) je rekel nekaj takega:
    Ko so prišli po žide sem molčal..
    ko so prišli po cigane sem molčal...
    ...
    ...
    ko so prišli pome, ni bilo nikogar več, ki bi kaj rekel.
    Lp Andrej

    By Anonymous Anonymous, at 7:27 PM  

  • jah, ful je lahko bit strpen do nekoga, ki ni nikjer v tvoji bližini. če ne pa kr hitr rataš material za v angry mob.nekak se mi ne sklada z najnovejšim postom..

    By Blogger Unknown, at 12:04 PM  

  • Ja res, težko je. In midva se še ukvarjava s takimi zadevami, še tega ne pozabi. Sicer pa ne govorim o tem, da ne smeš bit jezen ali da ni lepo biti jezen, govorim o tem, da so se naši 'voditelji' lotili problema na način, ki v nas ali v nekaterih slovencih prebuja fašistične ideje. Kar je tudi razumljivo, zato sem samo prosila, da se mi tovrstnih mailov ne pošilja. Še vedno sem mnenja, da ljudi kar tako počez ne moremo soditi in še vedno bom iskala humane rešitve, tudi v primeru zgornjega posta. Mislim, da smo vsi skupaj zelo šibki v povezovanju... A ni zanimivo, da so kriminalci in narkomani in podobni vedno grupirani in imajo varno zaledje..? No, mislim, da bi se mi, ki se počutimo ogrožene morali malo bolj povezati in čuvati drug drugega...

    By Blogger hobit, at 6:21 PM  

  • Ja res, težko je. In midva se še ukvarjava s takimi zadevami, še tega ne pozabi. Sicer pa ne govorim o tem, da ne smeš bit jezen ali da ni lepo biti jezen, govorim o tem, da so se naši 'voditelji' lotili problema na način, ki v nas ali v nekaterih slovencih prebuja fašistične ideje. Kar je tudi razumljivo, zato sem samo prosila, da se mi tovrstnih mailov ne pošilja. Še vedno sem mnenja, da ljudi kar tako počez ne moremo soditi in še vedno bom iskala humane rešitve, tudi v primeru zgornjega posta. Mislim, da smo vsi skupaj zelo šibki v povezovanju... A ni zanimivo, da so kriminalci in narkomani in podobni vedno grupirani in imajo varno zaledje..? No, mislim, da bi se mi, ki se počutimo ogrožene morali malo bolj povezati in čuvati drug drugega...

    By Blogger hobit, at 6:22 PM  

Post a Comment

<< Home