http://vezal.si/hobit/

Hobit's smile blog je aktiven na novem naslovu http://vezal.si/hobit/

 

Posodobite svoje zaznamke, blogrolle in RSS feede :)

Hobit's smile blog

14 November 2006

Utrujena

Najpej sem spoznala tvojo 'notranjost'. Nekaj posebnega je bila. Ko sem te prvič srečala, me je pritegnilo tisto, kar je bilo znotraj tebe. Skozi leta sem spoznavala tvojo ranljivost, dotaknila sem se vsake tvoje rane, vedela sem za vse tvoje skrivnosti, ki ti jih je zapustil pečat časa. Iz dneva v dan se s tabo počutim bolj varno, bolj sprejeto, manj ranljivo. Zame si dragocen ščit moje intimnosti, varuh moje biti, božanstvo mojega diha. Negujem te z največjo ljubeznijo in skupaj si deliva skrivnost čustvenega planeta. Veš kdaj sem žalostna, veš kdaj sem jezna, pokažeš kadar te zanemarjam. Moje solze te nikdar ne vznemirijo, vedno jih brezpogojno tolažiš in zaradi njih nimaš nikoli občutkov krivde. Kadar le lahko, vate vnesem novega duha, novih barv, novih energij. Zato mi nisi nikoli hvaležna, ker vedno samo si. In jaz se ne rabim pretegniti za tvojo ljubezen, ker samo si. Če želim me pokažeš, če želim me skriješ.
In sedaj po nekaj letih, odkrivam tvojo zunanjost. (Zanimivo! Navadno je zunanjost tista, ki nas premami.) Centimeter za centimetrom te raziskuje moje oko. Opazi vsako tvojo posebnost. Čutim, da je zanemarjena, tvoja zunanjost. Zato sem se danes lotila vsake tvoje pore, jo skušala očistiti sledov zapuščenosti, jo božala in negovala. Ko sem odstranjevala nesnago s tebe, so se pokazale rane. Verjetno bolijo, ampak mi nikoli nisi pokazala tega. Potrpežljivo si čakala, da bo prišel čas, tvoj čas. Tako ponosna sem, da te imam. Tako hvaležna za tvojo potrpežljivost! Iz tvojih ran ne sikajo zamere, niti jeza, niti žalost. Samo čakaš. Samo si.
Jaz pa bom vsak dan pobrala s tebe košček nesnage in čakala, da me boš sprejela v svoje naročje. Ulegla se bom na travo, ki bo rasla v tebi, sprehodila pogled po tvoji čudoviti podobi in se popolnoma potopila vate. Zares sem srečna, da te imam. Vila Čira-Čara. Naš dom. Naše zavetje.

Danes, samo za vas nekaj gospodinjskega.;-)

3 Comments:

  • Ko smo se vselili, sem si rekel, da se na hišo ne bom nikoli čustveno navezal. Ker jo bo treba enkrat zapustiti. Kot vse materialne zadeve tega sveta. Ker nočem biti odvisen od tega.
    Vendar je živeti tudi odnos. Tudi odnos do stvari. V odnosu do življenja je tudi estetika, kultura bivanja. In to, kar naredimo v tej smeri in je videti kot navzven usmerjeno, je naložba, zakladnica v nas.

    By Anonymous Anonymous, at 10:34 AM  

  • Od trenutka, ko sem pred nekaj leti prvič stopil v najbolj frekventen prostor v Vili, se me ne more(te) znebiti.

    Ja, takla mamo... zdej k smo šli v tola...

    By Blogger pato, at 11:03 AM  

  • Že od nejdaj je bila nekaj posebnega, seda bo še lepa.
    Poosebljena lepa psebnost. V njej lahko živijo samo lepi posebneži. Upam, da je ta lastnost nalezljiva,...še naprej bom prihajala. Hvala, ker lahko.

    By Anonymous Anonymous, at 12:01 PM  

Post a Comment

<< Home