http://vezal.si/hobit/

Hobit's smile blog je aktiven na novem naslovu http://vezal.si/hobit/

 

Posodobite svoje zaznamke, blogrolle in RSS feede :)

Hobit's smile blog

30 October 2006

On

Spet se bova srečala.
Zadnje čase so najini zmenki tako pogosti, morda celo preveč.
Ko odhajam na zmenek z njim, sem vsa nestrpna.
Čutim ga v nosu - žgečka me.
Stiska me v grlu.
Imam suha usta. Niti kaplje sline ne motem sproducirati. Potim se.
V glavi imam samo njega.
Pivo, ki sem ga spila prej, me prav nič ne opogumlja.
Želodec imam težak, ne morem jesti.
Tresejo se mi roke. Bolijo me kolena. Vse telo je tako napeto.
Vem, da je prav vse to kar počnem, pa kljub vsemu - zdi se mi da zamujam.
Ko bi se le znala izogniti vsemu temu. Korak je težak, a kljub vsemu hodim naprej.
On pa vedno pride prezgodaj in kar čaka. Nikamor ne odide. Nikoli se ne naveliča.
Komaj čaka, da pridem. Hrepeni po meni. In z mano, prekleto, ni nič drugače. Ko ga zagledam, mislim, da me bo razneslo od strasti, da se ga dotaknem.
Ko se mu približijem, se mi začnejo solziti oči.
Ne! Mislil bo, da jokam zaradi njega! Tega si ne smem dopustiti! Če ne bom dala solzam proste poti, bom kihnila in smrkelj se mi bo obesil do konca brade. V kaj naj se potem obrišem? Robca nimam.
Še enkrat pomislim, ali imam vse kar potrebujem?
Glitzi krpico?
Strgano rjuho?
Čistila?
Sesalec?
Vedro?
Vse imam, nič, razen robca mi ne manjka.
Počasi bom temu naredila konec.
Nihče me ne bo tako spravljal iz tira.
Še najmanj pa On! Ta prekleti, zajebani PRAH!

2 Comments:

  • Hahahahaha:) Tale je pa dobra:)Jaz sem bila alrgična na prah, ko sem bila "mlajša":), potem pa je alrgija čudežno izginila. Saj ne vem, če je to dobro ali slabo, zdaj ga moram namreč sama brisati:(

    By Blogger Eneya, at 9:50 AM  

  • Ali je to gospod Prah?
    Zgodba me spominja na vprašanje radiu Erevan, če se lahko zanosi od hofmanovih kapljic ? Odgovor: v principu ne, razen, če je govora o kapljicah gospoda Hofmana.

    By Anonymous Anonymous, at 8:35 PM  

Post a Comment

<< Home