http://vezal.si/hobit/

Hobit's smile blog je aktiven na novem naslovu http://vezal.si/hobit/

 

Posodobite svoje zaznamke, blogrolle in RSS feede :)

Hobit's smile blog

24 October 2006

Okna

Jutri so na vrsti okna! Škoda, ker vas veliko ve kakšna bodo. Sicer bi lahko razpisala nagradno vprašanje. Saj bodo vijolična pasala na našo hiško, a ne da? :-D

Prihajam iz Nove Gorice, kjer sva z G.A. imela eno najinih najljubših predavanj. Prav luštno sva se imela. Ko sva se vračala, sva si zadaj v avtu pogrnila dekco in imela piknik. Lahko nama zavidate, ker imava tak avto, da lahko v njem uprizarjaš piknike. Še posebej, ker sva bila brez zadnjih petih sedežev. Še plesala bi lahko. (Mami spet pretiravaš....:-))

Jasno je, da že ves dan vzporedno praznujem RD in prav fino se mi zdi, da sem vztrajala tudi v trenutkih, ko me prav nič ni mikalo pisati, v trenutkih, ko so tiste svetle pikice zginevale nekam v daljavo, v trenutkih, ko sem prav bedne izkušnje pretverjala v humor. Prav ta humor mi pomaga preživeti. In prav nič si ne želim pasti v nobeno luknjo več. Prijatelj je rekel, da sem prav zabavna, ker si vedno kaj novega izmislim... No, kot vidite imam zares bujno domišljijo.
Bomo videli, do kam bo segel moj humor jutri, ko bodo dokončno razusuli našo ubogo hišico. Žal mi je, da nimamo čokoladnih oken, ker bi lahko naredili žur za vse kamniške vrtce. Tako bomo le obilno napolnili smetiščno jamo.


0 Comments:

Post a Comment

<< Home