http://vezal.si/hobit/

Hobit's smile blog je aktiven na novem naslovu http://vezal.si/hobit/

 

Posodobite svoje zaznamke, blogrolle in RSS feede :)

Hobit's smile blog

15 October 2006

Na sprehod - NIKOLI več brez mobitela

Slike niso s tega sprehoda. Objavljam jih zato, da boste videli, da moj pes ni tako majhen.

Goyo sedaj, ko nimamo ograje sprehajamo zelo pogosto. Najmanj 3x na dan. Zadnji sprehod vedno opravimo preden gremo spat, torej zelo pozno zvečer.
Todi danes sva odšli na takšen sprehod. Ker mojega psa ne učim kakati po asfaltu ali pločniku, greva vedno na polje. Danes sva se igrali, nič hudega sluteč na polju ob Jenkovi ulici. Malo pred ulico Vilka Rožiča pa mi je zmanjkalo tal po nogami. Uspela sem se ujeti s komlci in se zvleči iz luknje. GoYa se je očitno zbala zame in mi je pritekla na pomoč. V trenutku, ko sem zlezla z luknje je GoYa izginila v globini. Postala sem panična, ker je bila tema, ko pa sem pomolila glavo v odprtino sem slišala le šumenje vode. Prepričana, da mi je psa nekam 'odneslo' sem stekla k najbližjim znancem po pomoč. Jasno, da sem bila brez GSM-ja. Na sprehode ga skoraj nikoli ne jemljem s sabo, ker jih imam tudi za lastno sprostitev. Od znancev sem poklicala G.A. in hvala Bogu, da je K. mislil na mesto mene in mi ponudil dve bateriji. Svetloba je nedvomno pregnala mojo paniko, saj sem kar naenkrat lahko videla obliko in vsebino jame. (Ja, ni bila luknja, bila je jama. Sredi naselja, popolnoma nezaščitena). In zagledala sem tudi - mojo GoYo! Živo!!!! Bila je popolnoma prestrašena, stiskala se je k steni, ni se premaknila, ni niti pisnila. Med tem se je pripeljal G.A., ki je zlezel po nekih železnih 'prečkah' v jamo in s skupnimi močmi sva pestrašeno ubožico spravila ven. Jutri bom šla vse to poslikat in vam bom pokazala. Tisti, ki stanujete tam blizu - čuvajte svoje otroke. Jama je globoka čez dva metra, v njej pa je ogromna kovinska cev z nekim 'volanom' na vrhu. Otrok bi se tam zlahka ubil in zlepa ga ne bi našli.
Zdaj, ko me počasi zapušča panika in šok, me boli gleženj in desna rama. Upam, da bo vse dobro. GoYa pa leži nepremično in si komaj upa dihati. Rada bi pogledala človeku, ki je pustil nezavarovan prostor v oči. Verjetno se mu je v petek mudilo domov.

5 Comments:

  • Samo da se je vse dobro končalo.

    Kje točno je ta luknja? Ker živim blizu in imam majhne otroke :)

    By Anonymous Anonymous, at 7:17 AM  

  • Hej Hirkani, tole je pa precej blizu tebe, po tisteli lopi sodeč.

    Ja Hobit nič nisi prej rekla, da te kej boli...sicer pa drugič z GA vseen ob mraku malce bolj počas pripeljita... mi smo še zunaj :) in neprevidni pri svoji starosti.

    By Anonymous Anonymous, at 8:24 PM  

  • Ah, mi gremo ponavadi čez progo malo naprej od bivšega železniškega prehoda, v drugi smeri. Tam ponavadi ne hodimo.

    Vsekakor pa je to zelo nevarna zadeva, saj se tam pogosto podijo otroci in psi.

    In policija - nič? Ali so železničarji odgovorni za ta jašek?

    By Anonymous Anonymous, at 9:19 PM  

  • Ke sva pa divjala? Precej netipično za naju...

    By Blogger hobit, at 12:07 AM  

  • Kraj dogodka je pa med Vegovo in Matije Blejca, na desni strani proge, če gledaš proti Ljubljani.

    By Blogger hobit, at 12:08 AM  

Post a Comment

<< Home