http://vezal.si/hobit/

Hobit's smile blog je aktiven na novem naslovu http://vezal.si/hobit/

 

Posodobite svoje zaznamke, blogrolle in RSS feede :)

Hobit's smile blog

15 October 2006

Si blogs evening

S Klemnom in z Domnom, smo se odpravili na Si blogs party, kjer so podeljevali različna naj... priznanja. (Vrta se je skril v mišjo luknjo, verjetno vsled depresivnega dne, ki je bil danes značilen za tehtnice, zato se mu je sočutno pridružil tudi G.A.)
Največ šans, da dobiš kakšno priznanje je, da objaviš čim večkrat, najbolje na dan - golo bitje ženskega spola. To mi je dalo misliti - našim fantom zares nekaj temeljnega manjka. No, za takšne objave bodo poskrbeli drugi, jaz pa po starem dalje.
Klemense bo absolutno potrudil in napisal kaj več, pokazal vam bo tudi slikce. Jaz sem fotko pustila doma - kje pa se upam postaviti vštric s Klemnom, ki je naredil, mislim da čez 200 fotk. Imeli smo lepo druženje, zabaven in simpatičen večer in mimogrede - tam sem bila edini starš in edina mama (baje). Nekoč bo nekje objavljena tudi skupinska fotka, ki je nastajala dolgo, na zelo komičen način. Fotograf si je želel, da bi bili celih 13 sekund pri miru. Smo se trudili, migali smo samo z ustnicami....:-D

Vrta tebi pa VSE NAJBOLJŠE! Saj je danes tisti veseli dan, mar ne? Upam, da se nisi hotel izogniti rundi ;-)....


7 Comments:

  • Bilo je nadkul! Ponovitev nujno, morda tudi v ožjem krogu prej kot ob letu obsorej.

    By Anonymous Anonymous, at 1:11 PM  

  • Sam ena tehnična: povezave ti ne ratajo glih zmeri

    By Anonymous Anonymous, at 7:54 PM  

  • Hvala za cestitko.
    Bi z veseljem prisel zraven, ce me ne bi rahlo oviral rojstni dan in pa precej hud prahlad s katerim se borim se sedaj... :)

    By Anonymous Anonymous, at 1:17 AM  

  • Jej, če bi vedela... bi pa prišla. Ko me je Domen vprašal, če pridem, sem namreč rekla da raje ne, ker bom edina mama :)

    Sicer pa, še dobro da nisem prišla, ker bi trosila bacile...

    By Anonymous Anonymous, at 7:18 AM  

  • Sosed popravljeno, sem si želela, da bi se pritožil sam lastnik linka...:-D

    By Blogger hobit, at 6:11 PM  

  • Hm, očitno bomo drugo leto mame dosti bolj zastopane:)))

    By Blogger Eneya, at 7:49 PM  

  • Pssst: sem slišala, da bo še en afterparty si.blogs meetinga. A se mame organiziramo?

    By Anonymous Anonymous, at 7:56 AM  

Post a Comment

<< Home