http://vezal.si/hobit/

Hobit's smile blog je aktiven na novem naslovu http://vezal.si/hobit/

 

Posodobite svoje zaznamke, blogrolle in RSS feede :)

Hobit's smile blog

11 October 2006

G.A.

Oseba, ki mi je najbližje, ki mi največ pomeni in, ki me vsled tega, tudi največkrat razjezi, ima danes rojstni dan!!!

Kaj naj ti zaželim? (da me ne bo ogrožalo;-). Recimo želja po boljši partnerki odpade, ker se samo jaz lahko še mal poboljšam;-).

Želim ti, da bi se imel fajn, da bi zares znal uživati v svojih odločitvah. Da bi videl, da ni pametno meriti časa enega dneva, ker ne vemo koliko dni imamo še pred seboj. Da bi kmalu imel lepo hiško. Da bi največ delal stvari, v katerih uživaš in da bi še naprej užival z nami. Ja, tudi mir ti bomo dali - kdaj pa kdaj ;-D


P.S.
Joj, kok me mika, da bi še nekaj napisala... Pa ne smem, je preveč 'pocukrano' a ne?

4 Comments:

  • Ob vsej tej pozornosti se človek kar ne znajde.
    Tako zanimivo je, ko za rojstni dan kar ni več nobene želje. In darila kar dežujejo. Od vseh neuresničenih želja iz otroštva si človek kar ne dovoli, da bi čustvoval.
    Ampak je danes res lep dan. Polno pozornosti, toliko ljudi, ki so se spomnili name, toliko dobrih želja. Od tega se bo dalo dobro živeti kar dolgo obdobje. Hvala!

    By Anonymous Anonymous, at 12:18 PM  

  • Še to:
    sem tuk veseva.

    By Anonymous Anonymous, at 12:19 PM  

  • G.A. dobro skrivaš leta. Naj ugibam?
    60, 61 a sem blizu?

    Si še kar pri moči, ograja se je v hipu vdala. Zdaj pa tudi vem zakaj si jo prav danes podiral, ker je bil ognjemet - bomo najbrž videli slike.


    Vse najboljše

    By Anonymous Anonymous, at 8:59 PM  

  • Vse najboljše tvojemu dragemu!
    Lp, E.

    By Blogger Eneya, at 10:48 PM  

Post a Comment

<< Home