http://vezal.si/hobit/

Hobit's smile blog je aktiven na novem naslovu http://vezal.si/hobit/

 

Posodobite svoje zaznamke, blogrolle in RSS feede :)

Hobit's smile blog

05 October 2006

Jutri je preteklost


A vam povem kaj se bo zgodilo jutri? Ja? Kdo pa mislite da sem, da bi to lahko vedla? Jaz že nekaj časa vem, kaj bi se MORALO zgoditi jutri. Ampak ta jutri je skoraj že preteklost. Pravijo, da je preteklost zgodovina, prihodnost predaleč - živeti je treba za Ta trenutek... Jaz pa kličem v kozmos STREEEHHHHAAAAA ZDAAAAAJ!

5 Comments:

  • Soseda,

    pazi! Na tvoji strehi je pet moških, ki besno mečejo dol strešnike.
    Izgleda, da je danes res "jutri".

    Pa pazi, da ne padeš dol, ko delaš fotke skozi remelne.

    PS. v SMSu si bolj malo povedala, sem radoveden, če sem bil vsaj blizu?

    By Anonymous Anonymous, at 9:03 AM  

  • Aaaaa..., je to cisto res? Ti je na koncu res uspelo docakati in se tvoja streha popravlja ?! Ma, krasno!

    By Anonymous Anonymous, at 12:24 PM  

  • Za tiste, ki niste v prvi vrsti in nimate razgleda (V izogib temu, da bo koga kap, ko se bo pripeljal mimo in bo videl prenovljeno streho - novice je treba dozirati - saj veste tisto, ko je maček padel s strehe):

    Stanje ob 14:00

    Na eni strani strešniki dol, nabite vse deske, začenja se nabijanje "remelnov"

    Šibaaaaaaaajo!

    By Anonymous Anonymous, at 2:00 PM  

  • Joj kok imate za povedat okrog te strehe, prosim, da s krovci delate kot z mali bogovi, ker ce pride domov razjarjen, ....potem bom to ze nekak vrnila....ker imas v dobrem se za prve dni tega tedna (npr: da me mora jutri pelat na izlet).....Najrajš ima kako čokoladko :-))

    By Anonymous Anonymous, at 2:29 PM  

  • Zvecer si vzamem cas (slikce) in vam pokazem 'moje' krovce;-) No, vecina je za v penzion...vsi pa tud niso za stran vršt, a ne anonimna sestrična.

    By Blogger hobit, at 5:47 PM  

Post a Comment

<< Home