http://vezal.si/hobit/

Hobit's smile blog je aktiven na novem naslovu http://vezal.si/hobit/

 

Posodobite svoje zaznamke, blogrolle in RSS feede :)

Hobit's smile blog

15 October 2006

DEPRA

D = destructiveness
E = emotional bad feelings
P = panic
R = rational
A = aggressive

= Domači izraz za depresijo. Saj veste, to so dnevi, ko vse rušimo, ko nikogar nočemo videti, kaj šele, da bi s kom spregovorili, ko nas grabi panika, da bo šlo vse po zlu, ko težko razmišljamo racionalno in kar je najlepše, zadovoljni bi bili, če bi imeli v nočni omarici pištolo.
Vedno si lahko samo želimo, da so vsa takšna stanja samo prehodnega značaja....

2 Comments:

  • Nikoli se mi ni nič podobnega zgodilo...ko sem bila depresivna.

    Zdaj me rešuje poezija, to pišem, ko sem srečna ali nesrečna.
    vsa občutja v nas so za nekaj dobra.

    By Blogger DROBTINICE SVETLOBE, at 6:21 PM  

  • Tudi meni ne, imam pa kdaj pa kdaj take okoli sebe in zato to dobro poznam :-)

    By Blogger hobit, at 9:23 PM  

Post a Comment

<< Home