http://vezal.si/hobit/

Hobit's smile blog je aktiven na novem naslovu http://vezal.si/hobit/

 

Posodobite svoje zaznamke, blogrolle in RSS feede :)

Hobit's smile blog

25 November 2006

Šla sem

v Merkator. Kupila sem si šampon in milo in balzam. Kaj je bilo danes drugače? Nisem gledala cen. Kupila sem si , kar mi je dišalo po nosu, kar mi je dišalo po okusu in še, kar je dišalo očem. Oh, kako dobro je delo.
Glede na stanje v tošlnu in družinskemu proračunu, si tega seveda ne bi smela privoščiti. Ampak danes je prav tak dan, ko nekaj rabim zase. Res je tudi, da še nikoli nisem nič rabila zase, kadar sem si lahko privoščila. Takrat vedno kupim otrokom.
Ker je sranje sranje in ker sem itak zamajala varnost naše eksistence, sem si potem kupila še pulover (najlepši;-)) in šal. Če se bo G.A. slučajno kaj razburjal, se bo vsaj upravičeno:-D.

Zdele grem pa lepo, na novo dišeča, v novem puloverju, z novim šalom, na srečanje Klap.

1 Comments:

  • Vse smo iste, k'nede? :)

    By Anonymous Anonymous, at 7:12 AM  

Post a Comment

<< Home