http://vezal.si/hobit/

Hobit's smile blog je aktiven na novem naslovu http://vezal.si/hobit/

 

Posodobite svoje zaznamke, blogrolle in RSS feede :)

Hobit's smile blog

23 November 2006

Obupana

Razmišljam, kaj se mi je danes zabavnega zgodilo. Verjetno res kaj, vendar me okupirajo popolnoma drugačne misli.

  • Ali veste, da po naših ulicah, v Kamniku, hodijo narkomani in ustrahujejo naše otroke, jim nasilno pobirajo denar, mobitele in druge vredne stvari?
  • Grozijo jim konkretno s stavki kot so : " Vem, kje si doma. Našli te bomo in tudi tvoje brate in sestre. Prodali jih bomo za dilerje v Italiji. Jaz bom potem imel keša kot trave. Ali pa jim bom naredil kaj drugega (ta 'mladenič' ima med drugim na vesti že en umor!), meni itak nič ne morejo... (zakon narkomane ščiti kot bolnike). Če boš komu povedal, da sem ti jaz spizdil mobič, se pazi...."
  • Da si starši ne upajo poklicati policije, ker policija vedno storilca obvesti o podatkih prijavitelja. Ker so ti starši že imeli kruto izkušnjo s policijo, jih je strah!
Ali bodo take izkušnje prisilile nas starše, da se organiziramo in si kupimo pištole? Ali ima kdo kakšen bolj human predlog?

Podobna fotografija je že bila objavljena na blogu Hirkani.

  • Ali veste, da so gospodje z občine, pregnali naše sk8arje s pločnika na Jenkovi. Tistim, ki so že polnoletni so grozili z denarno kaznijo.
  • Očitno so nekateri prepričani, da imamo v Kamniku le predšolske otroke. Da se bodo otroci vedno gugali in plezali po plezalih. Zato se na vse možne načine hočejo znebiti najstnikov, ki so prostor ob igrišču uporabljali za šport, ki je očitno za nekatere moteč. Tam so se družili, pogovarjali, sk8tali... in kar je zame napomembnejše, bili na očeh staršev. Prostor so za seboj vedno počistili. Opremili so ga tudi s kanto za smeti. Kje se družijo zdaj? Po skritih kotičkih? Po lokalih?
Kako lahko najstnik razume vse to?

Narkomani lahko počnejo karkoli, kar je moje je lahko njihovo? In to BREZ POSLEDIC! Če sem priden in pošten, me preganjajo in mi grozijo... Ne bom razpredala, kaj je logičen izid takšnega ravnanja.

Samo malo še manjka, pa bom podpisala, da so vislice na Glavnem trgu obvezno osnovno sredstvo Kamnika.

In še epilog:
Tisti, ki je v ponedeljek, pred Merkatorjem, povzročil nesrečo in povozil deklico, je včeraj telefoniral. Ne, ni ga zanimalo, kako se počutita deklici, niti se ni opravičil. Povedal je le, da si je moja hči vse, kar je povedala policiji izmislila (zlagala). Da je I. sama padla pod avto, da je ni 50m vozil na havbi in da jo je nekdo odnesel tja, kjer je ob kraju nesreče obležala...
(Več si lahko preberete v spodnjem postu 'Kje pa sem?'.)

Halooooo?!? Kje in kakšne so danes vrednote?

Močno si želim, da bi tale post prebral naš Gospod Župan. Da bi se začel resno ukvarjati s problematiko našega prelepega Kamnika, preden bo podpisal novo gradbeno dovoljenje za novo stolpnico.

4 Comments:

  • Lea, ne morem verjet. Teli skejterji so bili pa res vedno prijazni in tudi na promet so pazili. Tudi počistili so za seboj in umaknili rampe.

    Morda pa se niso dosti hitro umaknili županu, ko drvi z audijem po naših ulicah. Čez "naš" bamper kar poleti, enkrat ga bom posnela in dala na internet.

    Kakšna je slovenska vozniška kultura je pa itak jasno. Včeraj je mamica hčerine sošolke skupaj s sinom morala odskočit čisto na istem prehodu, ko je nekdo spet drvel skozi rdečo.

    By Anonymous Anonymous, at 6:38 AM  

  • groza... pa ko sem v kamniku zgleda vse tok humano;)
    vsekakor pa ti priporocam, da si nabavis kako nidza zvezdico al pa kak elektrosoker, ker je dovoljen v nasi prelepi drzavici in lahko mirne vesti pajtlas te hudobne narkomane:)

    drugace pa: sej so ble volitve se ta mesec - zgleda pa, da enim odgovarja tko... drugace pa... ne se sekirat... vazen da mate velik mercaor center!;)

    By Blogger Unknown, at 11:13 PM  

  • Ne želim se opremljati s takimi rečmi. Narkomani so pač problem naše družbe in problemov se je treba lotiti na druge načine. Agresija rodi agresijo, čeprav me je malo sram priznati, da so moji prvi vzgibi, ko sem ravnala iz strahu bili točno taki. Zakonodaja je pri nas trenutno taka, da ne dela nič drugega kot ščiti narkomane... tukaj je problem. Kaj bomo?

    By Blogger hobit, at 8:07 PM  

  • zaceli se bomo tudi mi drogirat in bomo zasciteni;)

    By Blogger Unknown, at 10:17 AM  

Post a Comment

<< Home