http://vezal.si/hobit/

Hobit's smile blog je aktiven na novem naslovu http://vezal.si/hobit/

 

Posodobite svoje zaznamke, blogrolle in RSS feede :)

Hobit's smile blog

28 November 2006

Moj konjički

Velikokrat me ljudje sprašujejo, kaj počnem v prostem času. Kaj neki je to prosti čas? Če je vsaj malo podoben prostemu padu, verjetno izgine tako hitro, kot pride. Zato ga verjetno sploh ne zaznam.
Običajno ljudje v prostem času gledajo tv, hodijo v fitness, na plesne vaje in še kam... Ampak spet se v meni pojavi dvom - ali je to še prosti čas, če moraš nekam it, se v nekaj oblečt, nekaj počet... Jaz recimo vozim psa na dolge sprehode in tega ne doživljam kot prosti čas, na sprehodih sicer neskončno uživam, nisem pa prosta..., niti prosto ne padam;-) (razen, če slučajno naletim na odprt komunalni jašek. Evo, odgovor! Kaj počnem v prostem času? Padam v komunalne jaške, globine 2,5 m širine - ne vem točno, mislim pa, da se še lahko malo poredim za kvalitetno padanje, ups, preživljanje prostega časa.
Tv ne gledam, v fitness ne hodim, na plesne tudi še ne... OMFG a sem se rodila z napako? Brez prostega časa?
Verjetno. Dokler tega nisem vedela, se tudi nisem sekirala.

Imam pa kar nekaj konjičkov, ki jih popolnoma nikoli ne izkoriščam v prostem času. Enega imam že od rojstva in ga počnem kar spotoma. To je moj osovraženi konj(iček)...

  • Hujšanje
Ko sem se rodila sem bila v procentih približno toliko (pre)težka, kot sem še danes. Torej me je Bog položil v zibko z eno vrečko sala preveč. Ziher mu je padla iz roke in eno ubogo dete je bilo sigurno prikrajšano za to vrečko in še danes hrepeni po mehkobi in toplini. Kje si, da ti vrnem ta žakelj (v vseh teh letih sem materijal dobro naložila in ga oplemenitila) in te od veselja zraven še objamem?

Moj najbolj priljubljeni konjiček je:

  • Branje
Trenutno imam sicer prepoved branja do novega leta. Prepovedala sem si brati, ker potem nič ne spim. Kako zapreš knjigo, ko je enkrat odprta? Jaz to ne znam. Šele, ko jo preberem do konca, se zapre sama.

Moj še bolj priljubljeni konjiček je:

  • Kadar me G.A. odpelje na izlet
Kar nekam, po kar nekaj, zaradi ljubega miru. Tega si pa ne bom nikoli prepovedala.

  • Še eden z naj lestvice:
Debate, ki jih imamo z otroki, ki so nenapovedane in nepredvidene. Še boljše so, če se razvijejo iz kakšnega problema. To obožujem.

  • Naslednji:
Pasji sprehodi... , če se GoYa spotoma ne povalja v dreku so vredni nebes. Takrat mi blodijo po glavi, po srcu in celem telesu, najbolj ubrisane ideje. Največ mojih postov nastane, ko gledam v nebo.

Joj tega ne smem pozabiti:
  • Čudoviti večeri s prijatelji, tisti, ko pade debata, ki jo nočeš nehat, ko se že svita dan in bi še kar bil in bil. Teh ni veliko, so pa zato toliko vrednejši!
Iz vsega tega sklepam, da bi morala spustiti kakšnega konja, da bi lahko počela kaj v prostem času. Če pa dobro pomislim, prostega časa niti ne rabim. Kaj bi počela, če bi mi bilo dolgčas?

0 Comments:

Post a Comment

<< Home