http://vezal.si/hobit/

Hobit's smile blog je aktiven na novem naslovu http://vezal.si/hobit/

 

Posodobite svoje zaznamke, blogrolle in RSS feede :)

Hobit's smile blog

30 November 2006

Kako je?

E. ima zlomljen mezinec in hudo opeklino na palcu. I. ima zaskočen vrat, kar je zabavno, ker lahko samo pokima, ne more pa odkimati. Če mu pravilno zastaviš vprašanje, lahko dobiš le pravilen odgovor, kar je pri najstniku zelo zabavno :-D. M. ima virozo. Ilona si je s svojo intuicijo rešila življenje. G.A. je do nezavesti utrujen. Jaz? Jaz sem pa popolnoma super. Prav nič mi ne manjka. Razen, kot ste že prebrali spodaj, sem se rodila s prirojeno napako - brez prostega časa. Manjka mi tudi pol desnega kazalca, kar je dobro, ker žugam lahko le s sredincem:-D!
Če me kdaj zanese tako daleč, se najini otroci zelo močno zabavajo. Njihovih komentarjev vam raje ne povem.

Hiška napreduje. Slike pridejo te dni. Je tako lepo, da se bojim, da bi kdo oslepel.

Neka gospa, ki je šla tod mimo je rekla: 'Vi imate pa res LEP okus!'
Takšna ocena me je močno presenetila, saj sem prvič v življenju začela razmišljati o lepem okusu. Kakšen je lahko pravzaprav okus?
Okus v ustih, ki obraz lahko razpotegne v spako ali pa v nasmeh. Sladek, kisel, grenak, slan... Kako je lahko lep ali grd? No, grd te verjetno sili na bruhanje. Kaj pa dela lep? Vzbuja željo po še. In še in še. To pomeni, da morajo ljudje z lepim okusom to vzpodbujati. Okus v očeh - estetski okus, ki vzbuja željo po pogledu. Lepo te sili, da bi gledal do neskončnosti in užival, grdo te ravno tako sili, da bi gledal in se zgražal. Najbolje, da začnem graditi novo hišo, z lepim okusom. Kako naj to povem G.A., da se mu ne bo do konca grdo zmešalo? Če se to zgodi, bo moj okus v hipu grd. O detajlih bo treba še malo razmisliti - da bodo lepi:-).
M. najina hči pravi, da je okus nekaj subjektivnega. Tudi, če gledaš v objekt. Modro.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home