http://vezal.si/hobit/

Hobit's smile blog je aktiven na novem naslovu http://vezal.si/hobit/

 

Posodobite svoje zaznamke, blogrolle in RSS feede :)

Hobit's smile blog

11 December 2006

Komu je padla sekira v med?

Meni! Dan sem začela z željo po medu. Ne zato, ker bi me kaj bolelo. Preprosto sem si zaželela okusa iz otroštva. G.A. je očitno hotel ustreči moji želji in vročično brskal po omarah. Med je vedno pri hiši in kako, da ga danes ne bi bilo. Eh, pa ga je le našel. Kozarček, ki ga je že davno dobil za darilo. In glej jo srečo, v njem je ležala potopljena sekirica iz voska. Nisem imela težav z odločitvijo. Danes pa bo dan! Sekira ne pade kar tako v med, sama od sebe. Nekdo jo mora vreči noter.
Itak ves čas mojega življenja izgledam kot kozarček medu, s sekiro v notranjosti. Kakšnim bednim provokacijam se nikoli ne pustim dolgo motiti.
Zajtrk je bil meden. Mazala sem si med na posušen kruh in si oblizovala prste, po katerih se je vlekla sladka tekočina. Njami! Končno se mi nekaj lepi po členkih, kar ni prah, prašek ali zastarela svinjarija. Nič od tega se ne da z užitkom oblizniti. Med pa lahko oblizuješ do nezavesti. S takimi prsti težko karkoli primeš v roke, odpreš vrata v kopalnico, pipo.... Če s takimi rokami pobožaš koga, ki te je pri srcu, se nalima nate za zmerej;-). Če kresneš koga, ki ga ne maraš, se zgodi isto. Torej je bolje božati, kot tepsti. :-D. Bog ne dej, da bi vlačil za sabo sovražnika!
Poskrbela sem, da se je dan vlekel medeno naprej, uživala v družinskem vzdušju, celo gledala 'Umore na podeželju'. Uh tv-ja nisem gledala že mesece. Ob vsem tem cukru sva z G.A. počistila vhod s solno kisilino, ki sem jo po bajti iskala ene tri ure. (Varno je bila skrita pred otročki, da ne bi kdo poskusil, če je v flaški malinovec.) Kislina je prijetno cvrkotala po keramiki in razžirala svinjarijo, med tem pa sva (no, khm, to je počel G.A. sam oz. s pomočjo I., med tem, ko sem jaz gledala tv) sestavila (novo) pohištvo in zavidljivo lepo opremila vstop v Vilo Čira-Čara.
Za zaključek je prišla k meni moja sis, s tretjino svoje familije. Dolgo sem jo že čakala, zato sem bila toliko bolj vesela.
Zdajle se bom medeno zadovoljna odpravila v pojstlinko in medeno oddrnjohala teh par uric.
Za zajtrk priporočam med.

4 Comments:

  • Nesramnica, zdaj sem pa lačen!

    By Anonymous Anonymous, at 9:55 AM  

  • jaz pa ne maram medu, kaj pa zdaj?

    By Anonymous Anonymous, at 10:23 AM  

  • Enkrat, ko boš tukaj prespal (saj pri nas je kar udobno, s ne?), te bomo namazali okoli ust, kot v Mojci Pokraculji... sigurno ga boš vzljubil... med;-)-

    By Blogger hobit, at 10:35 AM  

  • Tale post je tako prijetno sladek, da ne vem, ce ne bom tudi jaz jutri zajtrkovala medu ( ki ga imam ze nekaj kozarckov, ker mi ga babica da vedno za domov, ko pridem k njej, pa ne uspem tako hitro konzumirat - ce ti zmanjka povej:)

    By Blogger Eneya, at 8:18 PM  

Post a Comment

<< Home