http://vezal.si/hobit/

Hobit's smile blog je aktiven na novem naslovu http://vezal.si/hobit/

 

Posodobite svoje zaznamke, blogrolle in RSS feede :)

Hobit's smile blog

15 December 2006

Novoletne žurke

Vsled decemra, ki je moj najmanj maran mesec, sem precej sama. G.A. ima veliko novoletnih žurk. Jaz nimam niti ene. Pravkar sem prišla na idejo, da bi tudi Vezal naredil eno novoletno žurko. Ker sem edina zaposlena, rabim samo eno flašo wiskija in sebe. Znano je, da sem vedno pri sebi, zato si ne rabim poslat niti vabila. S tem prihranim, čas, kos papirja, znamko in kuverto. Zabavna znam tudi biti - torej bom zabavala samo sebe. Moja čudovita večerna obleka je lahko roza pižamca, ki mi jo je lani prinesel Dedek Mraz...torej tisto flašo wiskija lahko spraznim kar leže v postelji. :-)
Ideja sploh ni slaba in še praktična je. In izvedljiva...

1 Comments:

  • ni slaba ideja, mogoče ti jo bom kdaj celo ukradla.
    D. je seveda drugačnega mnenja.
    Bolj praktična kot postelja se mu zdi kopalnica, še zlasti, če je litrca...
    lp

    By Anonymous Anonymous, at 10:09 PM  

Post a Comment

<< Home