http://vezal.si/hobit/

Hobit's smile blog je aktiven na novem naslovu http://vezal.si/hobit/

 

Posodobite svoje zaznamke, blogrolle in RSS feede :)

Hobit's smile blog

05 January 2006

Top lista

Med tem, ko se moji kolegi e-spletnikov lahhko phovalijo z zavidljivimi ciframi na slovenski blogerski sceni, Vrta zaseda zavidljivo šesto mesto, Klemen pa devetnajsto. Čestitke!
Zdaj pa moji dosežki:
  1. V maju dosegla svojih 40 let. Žal nisem bila prva in k sreči niti zadnja. Sem pa imela prvi nepozaben žur - vikend odprtih vrat, ki so ga nekateri vzeli popolnoma resno in prihajali tudi sredi noči. Prijatelji - moja najlepša izkušnja!
  2. Ustanovila sva zasebni zavod Vezal, prvič. Najina največja zmaga, ki ji sledi tudi najina prva spletna stran Vezal, katere avtor je Klemen (povezava zgoraj).
  3. Poleti bila prvič v Črni Gori. Nepozaben dopust, ki mu bodo sledile tudi sledeče faze - drugič, morda celo tretjič....
  4. Na začetku jeseni sva z G.A. izolirala kletni del vile Čira - Čara, kar ima nepozabne posledice. Spoznala, da imamo sosede in prijatelje, ki imajo oči in čustva zato, da jih uporabljajo...
  5. September - končana spletna stran VEZAL (povezava zgoraj).
  6. December - prva nova sedežna, prva nova dnevna.
  7. 27. december prvi gips v naši družini. Zdaj sledijo dosežki, za katere mi je treba čestitat:
  8. 120. mesto na čakalni listi, na urgenci.
  9. 67. mesto na čakalni listi pred rentgenom (prvič).
  10. 56. mesto na čakalni listi pred rentgenom (drugič).
  11. Vsega čakanja skupaj = 8 ur!
  12. 31. december - vsled mojih velikih želja vplačala LOTO. Nisem udela NITI ENE SAME CIFRE!!!, za kar si zaslužim zlato plaketo iz naivnosti, ker še vedno verjamem v Dedka Mraza.
  13. Bila sem prva, ki je dobila prvi poljub na prelomu 05/06 od G.A. In prva, ki sem imela srečo, da so vse lepe sosede ostale skrite po domovih:-).
In moj prvi dosežek v letu 2006:
Kontrola na Polikliniki - z I. sva bila 99. na čakalni listi. Gužva je bila tolikšna, da sva bila prikrajšana za igro "kajmisliš,dasejetemuzgodilo". Nisva namreč našla kotička, ki bi bil dovolj nesporen za kaj takšnega. Sicer bi se preveč izpostavila novim nevarnostim.
Po mojem si zaslužim veeelik aplavz za potrpežljivost. Čakam....

4 Comments:

  • klapklapklap...

    By Anonymous Anonymous, at 12:00 AM  

  • Vsi mi pišete na mail, kaj če bi v komentarje napisal, da bi se še drugi mal zabaval... Saj je blog temu namenjen...

    By Blogger hobit, at 11:56 AM  

  • jeeeeeeeeeeeeeeeeee!uuuuuuuuuuuuuuu! dejmo,lea!
    lea, jaz navijam zate! vedno, ko si bos zazelela navijacico, lahko racunas name, ti kar poklici!

    ana t

    By Anonymous Anonymous, at 10:27 AM  

  • Jaz sem ti pa vsega folš. Celo prvega A poljuba....da o dnevni sploh ne govorim.

    By Anonymous Anonymous, at 8:13 AM  

Post a Comment

<< Home