http://vezal.si/hobit/

Hobit's smile blog je aktiven na novem naslovu http://vezal.si/hobit/

 

Posodobite svoje zaznamke, blogrolle in RSS feede :)

Hobit's smile blog

10 December 2005

Iskanja

Toliko bolečin se je zgodilo ta teden. Nobena ni bila zares moja in vsaka se me je dotaknila. Kar pomeni, da je vsaka bila vsaj malo moja. Potem se je zgodil koncert MPZ Lira, v petek zvečer na Vrhniki. Ponovitev koncerta, ki so ga imeli lani v Albert Hallu v Londonu. Čeprav je bila prisotna le peščica ljudi (na Vrhniki, v Albert hallu je bilo okoli 9000 poslušalcev), je celil rane. Zares je koncert, ki ga je vredno poslušati. (Sama sem ga slišala že mislim, da šestič. Vsakič sem ga doživela na novo.) Neverjetno, kako takšen dogodek celi rane - postavi občutke na svoje mesto... Prav hvaležna sem bila, da sem se pojavila tam. Če boste imeli priliko, ga res toplo priporočam.

Utrinek iz besedila pesmi IVORY (pesem sužnjev), ki ga zapojejo v velščini:

Je delo dneva že pri koncu.
Poslovil marsikdo se je.
Iskanja v mislih za trenutek,
nastopi obotavljanje.
A jutri zopet sonce vzide,
na žarkih sonca bom odpotoval,
domov, k ljubečemu nasmehu,
pri ljubezni moji bom ostal.

Še eno noč, le eno noč,
nazaj v naročje in tvoj smeh,
vrnil jutri se bom spet.

Ob tem doživiš še dirigiranje Maestra... Za to pa ni besed, treba je doživeti.


3 Comments:

  • Zanimivo: ALBERT Hall!

    By Anonymous Anonymous, at 12:14 AM  

  • huh, you saying the lira from kamnik (moški pevski zbor, najstarejši moški pevski zbor v sloveniji) was in ROYAL albert hall in London??

    By Blogger sv3der, at 11:12 AM  

  • sv3der - Ja peli so tam lani oktobra in slišala sem jih na lastna ušesa. Bili so povabljeni na koncert welških zborov in peli skupaj z okoli 1000 pevci. Bilo je zares veličastno.

    Puhec - saj je vse dobro. Vsaj počutim se tako, so pač stvari, ki jih moraš pogledat točno take kot so in vse pač niso take, da človeka osrečujejo. Ne vidim smisla, da si v takih trenutkih človek zatiska oči. In kadar se kaj takega dogaja okoli mene ali celo meni - pač ni fajn. Kruta realnost.

    By Blogger hobit, at 7:48 AM  

Post a Comment

<< Home