http://vezal.si/hobit/

Hobit's smile blog je aktiven na novem naslovu http://vezal.si/hobit/

 

Posodobite svoje zaznamke, blogrolle in RSS feede :)

Hobit's smile blog

03 December 2005

Pisna prošnja

Jaz pa vem, kje stanuje Miklavž ;-).


Če bi mi namesto smrklja iz nosa tekel pir, bi imeli žur od Miklavža do Božiča. Sicer pa nimam nobene pametne ideje, kam naj transportiram zločesti izloček. Nos mi dela tak, kot da imam na sredini obrazka oživeli vulkan. Vrta me je sicer prehitel v ideji s pismom, kar pa me ne bo ustavilo, da ga ne napišem še sama. To itak delam vsako leto (večkrat).


Dragi Miklavž!

Prosim, če nemudoma ustaviš vrenje in izločanje zločestih substratov iz mojih obraznih votlin in mi v rebra vrneš živc, ki bo nemoteno in natančno deloval brez podpore naklofena. Če mi ne boš uresničil te majne željice, mi boš moral v zameno dati lastništvo Palome in Krke, kar te bo nedvomno veliko stalo. Ker vem, da nisi preračunljiv, mi lahko uresničiš kar obe želji.

Hvala!
Lea

Ps.
Jutri bom zdrava al pa bogata. Morda pa oboje:-)!



1 Comments:

  • Draga!

    Čeprav sem veliko na poti in sem čezmerno obremenjen z željami...tebi bom izpolnil obe želji.
    Prinesel ti bom lastništvo Palome in Krke in še nov nos boš dobila. Ker si bila resnično zelooo pridna.

    Tvoj Miklavž

    By Anonymous Anonymous, at 1:09 AM  

Post a Comment

<< Home