http://vezal.si/hobit/

Hobit's smile blog je aktiven na novem naslovu http://vezal.si/hobit/

 

Posodobite svoje zaznamke, blogrolle in RSS feede :)

Hobit's smile blog

03 January 2006

Osamljenost

Moj blog je osamljen. Danes se mi je potožil in moram se mu odkupiti. Božič. Novo leto. In še mnogo dogodkodkov vmes in po tem.
Za sveti večer je G.A. v roki držal mačka (za pleskanje - da ne bodo u luft skočili zavezniki domačih in divjih živali) jaz pa fen. Način, kako stanovanje opremiš po fen g šuju. Ker fen dela šu, šu, šu in posuši stene. G.A. je pleskal, moja malenkost pa je s fenom sušila posledice, ki jih je puščal maček za sabo. In tako do novega leta. Sedaj je naša dnevna soba pripravljena za praznovanje. Ampak kaj, ko je že vse mimo. Torej nam ne preostane drugega kot, da se prekrstimo v pravoslavce in udarimo pravoslavno novo leto. Dobra rešitev! Gips na I. roki se je že strdil in tudi omehčal, ker je I. danes padel po stopniocah in ga zdrobil. Bomo videli, kaj bodo jutri rekli dohtarji. Držite pesti! Že zaradi spiska vpisanih članov, bi ga bilo škoda sneti.
Silvester (ne Stalone - ampak novoletni). Bilo je malo malodušja. To je stanje, ko se duša pomotoma pomanjša in nato zaradi občutkov krivde zopet preide v svoje naravno stanje. Potem sprehod čez mengeško polje, spuščanje raket pred hišo, ( mimo grede - samo en sosed si je upal priti ven in me kušniti - gotovo zato, ker nisem šla k frizerju), nato Šmarca. No, tam je bil še en moj sosed, ki je zbral pogum in mi voščil, kot se spodobi in blogarji, ki so tudi na moji fen listi. Razen Brumca. Buuuuu! Bilo je kul. Še karaoke smo peli. In sedaj bomo celili rane vse do velike noči. Vštevši pravoslavca.
Sicer pa vsem, ki boste tole brali - ne pustit, da vas... imejte se fajn!

4 Comments:

  • Pocen bencin pa dober penzion. Vse je blo pod kontrolo;-)!!!

    By Blogger hobit, at 8:16 AM  

  • Se moram nekomu potožit, pa še tko mirno je tukaj-še nikogar ni, telefoni še ne ropotajo, skratka Nič se ne dogaja. Tko kot se ni nič dogajalo za Silvestrovo, ki sem ga preživela med kavčem (starim) in WC-jem, , nekakšen virus menda-še dobr, da smo pri nas tega že vajeni za Silvestrovo. Že kolk časa govorim, da bi se za praznike najraje zavlekla nekam in kot medvedi odspala tistih nekaj dni, tako ne bi bilo bolezni, ne osamljenosti, nič...Mogoče pa tudi tale vajina ideja ni slaba - vzameš mačka in pleskaš-je koristno pa še dolgčas ni. No, kar hočem povedati pa je to - nikogar od t.i.prijateljev(pa ne mislim tebe) ni blo blizu in zdej res ne vem, a sva midva čudna, a kaj za hudiča je narobe. No, pa vendar, še dobro da imamo družino,pa tvoje bloge Hobit;lep dan,M

    By Anonymous Anonymous, at 7:54 AM  

  • To je tema za debato.;-) In ne pozabi na viruse, ki so ti delal družbo. Hec. Upam, da ne neslana šala. Sicer se pa kaj vidiva in rečeva katero...

    By Blogger hobit, at 5:08 PM  

  • Po silvestrovem ste vsi glasni, prej se ni pa nihče spomnil, da bi me povabil, fej, fej, sram vas bodi! :)

    By Anonymous Anonymous, at 1:10 PM  

Post a Comment

<< Home