http://vezal.si/hobit/

Hobit's smile blog je aktiven na novem naslovu http://vezal.si/hobit/

 

Posodobite svoje zaznamke, blogrolle in RSS feede :)

Hobit's smile blog

21 December 2005

Prvi zimski

DAN! Kako je lep! Jasen, mrzel, lahko ga vohaš in tipaš, planine dajejo občutek kot, da so se pomaknile malo proti nam. Taki dnevi so mi všeč. Ko pomolim glavo skozi vrata in vdihnem, me objame blažen občutek kozmičnega reda. Redki so dnevi, ko ne smrdi po smogu in ima zrak v Kamniku podoben vonj, kot zrak na Veliki planini. Danes je tak dan. Oz. danes je tako jutro.

Jaz pa sem zadovoljna. Zadovoljna, ker so naše omare končno dobile noge in kolesa. Sedaj se žalostno ozirajo za njihovo usodo na smetišču. Ni dvoma, da so sodile tja, tako da vam ni treba biti hudo. Tudi omara v kleti je v svoj drob sprejela vse potrebne reči. Zadovoljna sem tudi, ker sem se nepotrebnih uspela znebiti. Z G.A. sva se nagarala te dni. Danes pa pride v naš dom še ena nova pridobitev. Tega pa še ne povem, ker še sama ne morem verjeti. Kar bodite malo radovedni. Lahko pa ugibate ;-)

7 Comments:

  • Danes je prvi zimski dan?
    Hudiča, mene je pa že prejšnji teden zeblo...

    By Anonymous Anonymous, at 11:41 AM  

  • Mene tudi, zato pa je na prvi zimski dan toplo. ;-)

    By Blogger hobit, at 12:26 PM  

  • Ste dobili pojočo boogie ribo? Ali obiske preklinjajoči venček? Mogoče ste pa dobili koncert, ker so ga nam vzeli.

    By Blogger Domen, at 6:02 PM  

  • NE NEKAJ BOLJŠEGA. JUTRI POVEM, TA CAJT PA FIRBEC NA PAŠO:-)!

    By Blogger hobit, at 12:30 AM  

  • Bucka, pojočo lovsko trofejo? Aja, je out of stock :)

    By Anonymous Anonymous, at 1:38 AM  

  • Je že jutri. Torej povej!

    By Blogger Domen, at 10:03 AM  

  • Čak mal, nimam časa napisat Blog. Sej bom no. Lohk pa prideš pogledat:-):-):-), joj, kok sem veseva!

    By Blogger hobit, at 10:05 AM  

Post a Comment

<< Home