http://vezal.si/hobit/

Hobit's smile blog je aktiven na novem naslovu http://vezal.si/hobit/

 

Posodobite svoje zaznamke, blogrolle in RSS feede :)

Hobit's smile blog

14 December 2005

December - kriv ali raven?

Že kar nekaj časa se nisem temeljito posvetila mojemu dnevniku. Sigurno je žalosten. A tako pač je. Ne vem, če je zares kriv December. Ubogi December se mi že močno smili. Kriv je za družinske prepire, gužvo na cestah, za nabasane štacune, za pomanjkanje denarja, za viroze, za živčnost... Pa vseeno imajo domovi (večinoma), na vhodnih vratih obešene venčke. Ti venčki naj bi naznanjali mir in veselje. A prav v tem obdobju je zelo malo mirnih in veselih ljudi.
Kako pa je pri nas doma? Mi smo si pa v vsem času, ki ga premoremo omislili še nekaj novitet v našem domu. Venčka na vratih letos nimamo. Ker imamo kaos okoli hiše, kaos v hiši. In imamo tudi mir. V pralnici z G.A. že od nedelje sestavljava omaro (NOVO!!!). Kolikor nama dopušča čas. So trenutki, ko bi prav prišel mojster, ker bi naredil velikokrat hitreje, ampak bova zmagala. To, da je omara nova, je zame zelo pomembno, ker takrat, ko smo se vselili, nismo imeli več goldinarjev za novo opremo. Zato smo si jo vozili z vseh koncev, od prijateljev, ki so si na novo opremljali... Zdaj smo na vrsti mi... In zato sem tudi tega krivega decembra vesela. Otroci bodo za Novo leto dobili svoje prve, nove, čisto ta prave pisalne mize... Potem je na vrsti še vse ostalo.
Naj bo za vse kriv December, če vam bo lažje. Poravnajte ga le toliko, da bosta našla pot k vam mir in veselje. Če je markacija na vratih pomembna, ne vem - bi bilo treba stestirati.

3 Comments:

  • Grem stavit, da plastičen venček, ki začne kričat nate, ko prideš mimo, zna odgnati tudi srečo in veselje, da o miru ne govorimo. :)

    By Anonymous Anonymous, at 1:57 PM  

  • HEHE, jaz bom izumil takega, ki bo zatulil "A MAŠ DARILA?! NIMAŠ?!?!? SPIZDI POL J***** M****!!" :))

    By Blogger Domen, at 2:27 PM  

  • Tole mi je pa všeč. Že dolg se nisem takole nasmejala.
    Pr nas je tist, ki bi mogu imet darila postavil omare pred hišo, pa jih noben K**** noče! Kolk so ldje zberčni:-).

    By Blogger hobit, at 2:56 PM  

Post a Comment

<< Home