http://vezal.si/hobit/

Hobit's smile blog je aktiven na novem naslovu http://vezal.si/hobit/

 

Posodobite svoje zaznamke, blogrolle in RSS feede :)

Hobit's smile blog

28 December 2005

Urgenca

Sosedu sem nekaj obljubila, žal danes obljube ne morem izpolnit, ker se mi je dan postavil na glavo. I. in E. sta me prosila, če ju zapeljem na Poljane bordat. Bila sem vesela, da še obstajajo otroci, ki ne rabijo za vsako ceno vlečnice. Aktivni otroci. Končalo se je z urgenco, ki tokrat ni bila nedolžna. I. ima kompliciran zlom zapestja. Sledile so narkoza, naravnavanje roke, za katero bomo čez en teden zvedeli, če je bilo uspešno... strahotne bolečine, obup in solze. Strahotno je gledati svojega otroka, kako trpi in popolnoma nič ne moreš narediti. Tolažim se s tem, da je to ozdravljivo in da bomo čez čas to doživljali le kot zgodbo, iz obdobja odraščanja. Živ je in bogatejši za izkušnjo. Lahko rečem hvala?! Ja lahko. Več danes nisem sposobna napisati. Lahko noč.

2 Comments:

  • Jaz sem si tudi v mladosti zlomil zapestje, pa veš, da sem v redu zrasel. Ampak meni nisi nič obljubila, vsaj ne da bi vedel.

    By Anonymous Anonymous, at 4:46 PM  

  • Imam veliko sosedov:-)!

    By Blogger hobit, at 8:55 AM  

Post a Comment

<< Home