http://vezal.si/hobit/

Hobit's smile blog je aktiven na novem naslovu http://vezal.si/hobit/

 

Posodobite svoje zaznamke, blogrolle in RSS feede :)

Hobit's smile blog

20 May 2006

Kdo je GOYA?

Pravilen odgovor je:
Goya je bil dvorni slikar na španskem dvoru.

In še en pravilen odgovor, vidite spodaj :



Stara sem 8 tednov in že znam biti takole pozorna. Ime mi je Goya. Sem Irska seterka in od včeraj živim v Kamniku.
















Uf! Travniki, še posebej nepokošeni so moj posebni užitek. Kaj vse najdeš med temi tankimi vejicami in koliko vonjav!!! Tukaj so sigurno špancirali zajci in srne, v nosu jih čutim!




















No, pohiti že, ne morem biti celo večnost pri miru! G.A. je zelo ljubezniv z mano in mu moram dovoliti en lep portret. Ampak nasmehnila se bom samo z levim kotičkom ustnic. Za začetek bo dovolj, da jih ne razvadim...

A se gre kdo skrivat?

Če me ne najdete sem v travi :-)...



Tale Bohinj me je pa zdelal! Samo trenutek počakajte, da si malo oddahnem...



5 Comments:

  • Joj kako je lustna! Cestitke!
    Zdaj pa hitro po obesek z imenom, setri so se hujsi potepini kot prinasalci ;)

    By Blogger Lilit, at 9:22 AM  

  • Ja kar se tega tiče imamo res hecen okus. Je pa res, da smo Luno vzgajali preveč v stilu-kot da je od vseh. Ona ni čutila nobene razlike med domačimi in tujci, ker se pri nas vsak dan zvrsti kar nekaj ljudi, zaradi dela kakršnega imava. Goyo bom poskusila navaditi drugače...Vsaj tako, da ne bo vsakič, ko bo koga srečala rekla: 'O človek, grem pogledat če me boš čohal:-)'Bomo videli, če znam...

    By Blogger hobit, at 11:01 AM  

  • Hov, hoooooooV!!

    Ustrašil se je

    By Anonymous Anonymous, at 2:50 PM  

  • Sej je res še mal prestrašena:-( Prihaja iz družine kjer je imela 11 bratcev in sestric!

    By Blogger hobit, at 4:11 PM  

  • Jaz pa sem jo že pobožala...v naročju mi je zaspala..

    By Anonymous Anonymous, at 8:51 PM  

Post a Comment

<< Home