http://vezal.si/hobit/

Hobit's smile blog je aktiven na novem naslovu http://vezal.si/hobit/

 

Posodobite svoje zaznamke, blogrolle in RSS feede :)

Hobit's smile blog

03 May 2006

Spomini

Lahko bi rekla: 'Živ dolgčas teli prazniki.' Nobenih mailov, nobenih komentarjev, nič novega... Pa vendar...
Z G.A. sva pleskala mojo (najino) delovno sobo. Prekrila sva vse zgodbe, izgnala vse energije, zbrisala vso zbledelo nesnago, ki jo je prahec za prahcem zaznamovala zgodovina časa. Zdaj je čista, kot nepopisan list in čaka novih ljudi, novih zgodb, novih bolečin... Med čiščenjem sem v predalih našla tudi ogromno moje zgodovine. Stare zapiske s predavanj, pisma, zvezke polne mojih zapisov... Kaj naj obdržim, kaj zavržem? Vedno zagovarjam dejstvo, da vse nosimo v sebi, ko pa bi morala kaj vreči stran, se tisto trga od mene, da boli. Ko sem takole brskala po svoji preteklosti, sem videla, da mi je lepo. Pravzaprav zelo lepo. Pisma od mojih otrok, čestitke, sporočilca... prisrčna, radostna... Pravzaprav imam srečo, velikokrat mi povejo, kako radi me imajo. Pisma in sporočilca G.A., ta so tako... dobila bi vsak dan enega. Pisma moje N. - ob teh vedno jokam. Zakaj - najdlje me pozna, vedno najde bistvo. Moja velika opora si N. Našla sem tudi sporočilo, ki mi ga je nekega septembra napisala prijateljica M. S škarjami za rezanje piščanca sva rabutali sončnice. Tega večera ne bom pozabila in tudi pisma, ki je nastalo potem ne. Hvala ti M. Tudi danes si mi polepšala dan. Vesela sem, da si vedno blizu. Vse je odromalo v Magic box. Ko bom stara, se bom kratkočasila, ali pa bom ugibala, kdo neki je to pisal?!
Rezultat tega čiščenja je, da niti za hip ne bi smela biti nikoli nesrečna. Ampak tega si verjetno ne bom za dolgo zapomnila. Do naslednjega pleskanja zagotovo ne.

P.S.
Zato je tako pomembno, da še kdaj komu, kaj napišemo - z roko. Magic box bo z nami mnogo dlje od računalnika.

3 Comments:

  • preberi to:
    http://www.oglas.com/32102
    http://www.oglas.com/31955

    vem, da je bad, ker se se ni vrnila... sam mam nek filling, da jo je nekdo uzel - sej ves... zivali so tok cotkaste:)

    poglej mal oglase... sej ves kako pravijo, nova ljubezen celi rane...

    pozdravcek...

    By Anonymous Anonymous, at 9:00 PM  

  • Hvala Vasija, ker tako skrbiš. Zavedam se zelo močno tega, kar si napisal. Sigurno bomo še imeli psa. Mladička. Preveč nas je in psa si moramo vzgojiti od malih nog. Lahko ti zatrdim le, da za vse pse, ki se trenutno oddajajo vem.
    Ta mesec imam rojstni dan...;-), Kljub vsemu, pa vseeno čakam. Vsakič, ko pridem domov, se vame naseli tisti občutek praznine. In potihem si rečem: ' Lesi se vrača, je pravljica...'

    By Blogger hobit, at 12:50 AM  

  • Ampak, naslednjega psa pa pribi!

    By Anonymous Anonymous, at 7:53 AM  

Post a Comment

<< Home