http://vezal.si/hobit/

Hobit's smile blog je aktiven na novem naslovu http://vezal.si/hobit/

 

Posodobite svoje zaznamke, blogrolle in RSS feede :)

Hobit's smile blog

24 April 2006

Mazohizem

Danes sem se odločila, da prekinem to žalost, čeprav mi je iz dneva v dan huje. Nočem nesrečna hodit po obli. Vsak trenutek, ko imam čas, prebijem na netu in gledam pse vseh vrst. To se mora nehat.
Kakorkoli..., vprašala sem se, kaj se mi je danes najlepšega zgodilo? Klemen in kosilo. Kosilo in Klemen.
Obiskal me je Klemen, to pomeni, da v kratkem pričakujemo prenovljeno stran VEZAL , kar že nekaj časa neučakano čakam in se tega iskreno veselim. G.A. pa se je potrudil in skuhal pasta italiana s špinačno omako. Very good! Zdaj veste, da tudi kuha dobro - če mi verjamete na besedo :-)...
Domen, upam, da se mi boš tudi ti zgodil v nekaj dneh... ;-), sedaj so ti minute štete:-).
Torej, dva, ki sta mi polepšala dan in jaz, ki sem to dovolila. Ponosna sem na nas!;-)

4 Comments:

  • Zardevam :$

    (čez kakšen teden pa se bo pojavil nov post: Presneti Klemen, še vedno nekaj sanja, kako si drzne faks postavljati pred Vezal, aaa!!:)

    By Anonymous Anonymous, at 10:28 PM  

  • A sem tako grozna?
    Mislim, da ne... Bomo vidl, kolk časa rabim, da kaj takega napišem;-)

    By Blogger hobit, at 11:57 PM  

  • Zdaj vidim, zakaj si mu na njegovem blogu tkoooo lezla nekam!
    Ja, fovšija? :)

    By Anonymous Anonymous, at 8:42 AM  

  • Ne, ne to je bilo že potem, ko je bil tuki... tisto sem čist iskreno mislila. Lezla bi mu kam ene 4 mesece prej, pa sem prevelika da bi popolno to naredila :-)

    By Blogger hobit, at 9:02 AM  

Post a Comment

<< Home