http://vezal.si/hobit/

Hobit's smile blog je aktiven na novem naslovu http://vezal.si/hobit/

 

Posodobite svoje zaznamke, blogrolle in RSS feede :)

Hobit's smile blog

09 April 2006

Zelena pika

Zjutraj, ojoj... Kaj vse bi dala, da bi lahko obležala, obstala, okamenela, v postelji. Ampak ne, naš dedi ima RD samo 1x na leto in ravno danes je tisti dan.
Med premetavanjem po postelji sem zagledala zeleno piko na moji levi roki. Skušala sem najti ime nove bolezni, ki jo imam, recimo: "Zelenivka, green dragon, plesnivo luščenje, starostna zelenivost..." Najbolj všeč so mi bili simptomi in posledice bolezni. Ves teden v postelji, z zaprtimi očmi, popolna tišina... O, paše. Potem sem opazila, da ima tudi G.A. zelenilo, le da ga ima on na desni roki. Pogledam najprej na eno oko, potem še na drugo, da izključim slučaj, da imam nekaj narobe z očmi. Oba ne moreva biti bolna, ne moreva ležat - to ne gre. In tudi Izak ima zelenilo. Ja, seveda imeli smo volitve. Ne politične, glasbene. Na račun Sun bita je pol Mrgoletov počečkanih. Upam, da bomo dobili 'žajfo' za najbolj množične navijače.
Zdaj smo že iz Bohinja in k jutranjemu stanju prištejte še do obisti nabasane želodce. Hudo.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home