http://vezal.si/hobit/

Hobit's smile blog je aktiven na novem naslovu http://vezal.si/hobit/

 

Posodobite svoje zaznamke, blogrolle in RSS feede :)

Hobit's smile blog

23 March 2006

Dan enak dnevu?

Res ne dam prav nič koristnega od sebe, da bi zabavala širne bralce mojega bloga. Pa ne, da se mi nič zabavnega ne zgodi. Preprosto nimam časa napisat. Garam kot črna živina - kljub temu, da na meni ni trohice črnega.
Pomlad je sicer tu, oznanja pa se ne čuden način - z dežjem in večernim mrazom. Mogoče zato, ker je v njenem imenu predpona PO-mlad. Zdaj ne vem, ali to pomeni, da zaznaš pomlad takrat, ko nisi več mlad, ko si po-mlad. To je res velika smola zame, ker bom zmeraj mlada. To bom dosegla tako, da se bom stalno primerjala s starejšimi.
Podobno je z resnico. RES - ni - ca. Kar verjetno pomeni, da res ni... Torej, ko hočeš resnico itak res ni. Pa so me vendarle učili, da lagati ni lepo. In jaz se za nameček tega še držim. Glede na pomen res-ni, lažem vsepovprek ali kaj?
Zdaj pa čisto zares. Je eden redkih večerov, ko sem prosta. G.A. je..., kje drugje kot na pevskih vajah. Otroci, ki imajo modre starše, ki seveda vejo kako pomembno je biti naspan, že spijo. Tukaj resnica že tone v živo blato, ker se modri starši tega pravila ne držijo. Khm...
Kljub temu, da sem stalno med ljudmi pa mi manjka neformalnega druženja in zabave. V to smer je nujno treba nekaj storiti. Mimogrede, prejšnji petek me je moj prijatelj s svojo deklico povabil v kino in nato v Agrota na pivo, pivi,...(množine ne znam;-)) Prav luštno je blo. Aja, gledali smo Gejšo. Film, ki je lahko dolgočasen ali zanimiv. Odvisno, kako ga gledaš. Jaz sem si ga odledala z zanimive plati in uživala. Morda je bila odločitev povezana s tem, da nisem želela, da je dan enak dnevu. Takega dolgčasa res ne bi prenesla. Kaj pa vi menite o Gejši? Jaz sem brala tudi knjigo. Če potem, ko preberem knjigo gledam film, imam vedno malo težav, ker si med branjem vedno vse predstavljam... Potem se včasih stvari dogajajo na mengeškem poju - ampak kolikor sem jaz obveščena tam še nikoli niso posneli filma:-).

0 Comments:

Post a Comment

<< Home