http://vezal.si/hobit/

Hobit's smile blog je aktiven na novem naslovu http://vezal.si/hobit/

 

Posodobite svoje zaznamke, blogrolle in RSS feede :)

Hobit's smile blog

20 March 2006

Po čem diši

Dopoldan sva si z D. privoščila dobro malico v palačinkarni. Na čast končanemu prevodu mojega dela spletne strani. Definitivno diši po pomladi. Zato sem se odločila, da bom del dopoldneva posvetila naravi. V čast soncu in toploti. Torej čistilna akcija. Lotila sem se žive meje, ki prav zares ni krasila našega doma. Od kar imamo v soseski trgovino NiD, se v naših vrtovih in živih mejah najde marsikaj. Vzgojno bi bilo, da bi naterala otroke, da počistijo. Zdaj sem vesela, da sem se lotila sama. Zakaj že? Zaradi izkupička, ki sem ga pobrala izmed vejevja naše 'žive' ograje.
  • pol hamburgerja
  • prazna vrečka od čipsa - 2 kom
  • veliko papirnato razkrojenih vrečk z oznako omenjene trgovine
  • škatla od cigaret - prazna - 2 kom
  • vrečka od bonbonov - brez bonbonov - 4 kom
  • hot dog štručka brez hrenovke (jo je verjetno požrla Luna ali maček)
  • polno razkrojenih ostankov nerazpoznavne identitete
  • injekcijska igla - 1 kom
Lahko bi z vso odgovornostjo priznala, da je kakšen od odpadkov pristal v ograji s strani stanovalcev mlajših od 40 let. Me je pa kljub vsemu pograbila panika, ko sem zagledala iglo. Ne vem od kod je. Lahko je od kjerkoli. Dejstvo pa je, da ni naša. In nepopisno sem srečna, da sem jo zagledala, preden sem jo prijela in nepopisno srečna, da se je to zgodilo meni in ne kateremu od mojih otrok.
Bodite previdni, ko se boste lotili tovrstnih projektov - v čast naravi. Samo toliko - vonj lahko vabi ali pa grozi. Čeprav diši po pomladi.

6 Comments:

  • Bi trebalo razmisliti o žepninah...?!

    By Blogger hobit, at 12:32 PM  

  • Verjetno je eden taglavnih razlogov tudi ulična svetilka, ki gleda ven iz vaše ograje. Pod njo se dogaja svašta.

    By Anonymous Anonymous, at 2:21 PM  

  • Tudi jaz sem našla injekcijsko iglo. Doma, v kopalnici, v enem od mnogih predalov. Spominam se, da sem jo uporabljala (samo iglo, brez brizgalke), ko je bila moja hči še čisto majhna in sicer za izdiranje morskih ježkov...hči je že popolnoma odrasle postave.
    A bi mogla jaz tudi kaj pospravljat?

    By Anonymous Anonymous, at 9:56 PM  

  • Živo mejo!

    By Blogger hobit, at 1:02 AM  

  • Jaz sem pa našel vrečke NiD in eno perjanico za badminton. Na naši strani, vsaj za zdaj, še kar v redu!

    By Anonymous Anonymous, at 8:07 PM  

  • Vrečke v smeti, za perjanico pa sta odgovorna ta mala dva. Če pa jo daš sosedu D., jo bo zaplenil for ever.

    By Blogger hobit, at 3:54 PM  

Post a Comment

<< Home