http://vezal.si/hobit/

Hobit's smile blog je aktiven na novem naslovu http://vezal.si/hobit/

 

Posodobite svoje zaznamke, blogrolle in RSS feede :)

Hobit's smile blog

27 March 2006

MD

Vikend se je zavihtel mimo v sekundi. Spomnim se samo parih malenkosti. Najbolj me pesti ura. Že itak je čas moj neprijatelj. Potem se 2x na leto zelo potrudi, da mi sesuje še tiste 4 ure spanja, ki si ga privoščim. Zato ga tokrat nisem jemala preveč resno.
Petek:
Proslava za MD (materinski dan) v šoli. Nič ne rečem, otročki so itak ene duše in te s svojo odprtostjo v hipu spravijo na kolena. Sem pa ugotovila, da na tovrstne predstave moram hoditi predvsem zaradi lastnega otroka. Ker (žal) profilu mame, ki praznuje MD, jaz niti od blizu ne ustrezam. Kakšen je profil mame, ki je umeščena v MD?
  • moja mama nikdar ne vpije (khm)
  • moja mama je vedno vesela (skoraj - kadar vpijem, nisem;-))
  • moja mama si zame vedno vzame čas (vedno?!)
  • moja mama pije čaj (tu ni bilo omenjeno 'kadar je bolna')
  • moja mama nikoli ne počiva (moje povprečje je 4-5 ur spanja)
  • moja mama je vedno prijazna...
Lahko bi naštevala in naštevala. Ampak med te bistvene pogoje, ki so bili največkrat omenjeni, se ne morem stlačiti in se tudi nočem. Torej, kdaj je moj dan?
Po proslavi je moj dan! Čaja je zmanjkalo torej smo šli na pivo. Najprej v Šmarco, nato v Kavarno in potem je bila lakota že huda in smo obiskali še Orient. V Dobri družbi... Smo se dobro zabavali.
V soboto popoldan sva z G.A. šla v Maribor in na avtocesti čakala 3 ure v koloni. Čakala bi tudi celo noč, če bi zaradi tega kdo preživel. Me je pa zeblo in žejna sem bila in še na wc me je tišalo...Take stvari sodijo k takim prioložnostim.
Včeraj pa je bil Dan. Z G.A. sva uredila vhod v vilo čira-čara in je zdaj tako lepo!!! Delala sva kot mravljice in otroci tudi. Jasno, je bil G.A. glavna figura in nepogrešljiv garač. Zdaj imamo lepo in samo še rože manjkajo. In čas sploh ne bi bil pomemben, če ne bi danes vsi zaspali - razen I., ki je vstal ob 5h - SAM! Velika sprememba in takisto dobrodošla.

1 Comments:

  • V vaši hiši morate vsi praznovati MD (mučeniki dneva ali meščansko dvorišče ali masturbistično deloholištvo ali mamo dvorišče,...) ker ste uspešno pospravili dvorišče. Jaz pa sem si za MD kupila tri ciprese in en rododendron za na teraso. Sedaj jih moram pa vsak večer špricat (ker so pod streho), da bodo vedel, da morajo izvajati fotosintezo in da ne bodo vse veje crknle v svoji rjavini...zaslužim praznovanje MD (madona, dež!)

    By Anonymous Anonymous, at 9:12 PM  

Post a Comment

<< Home