http://vezal.si/hobit/

Hobit's smile blog je aktiven na novem naslovu http://vezal.si/hobit/

 

Posodobite svoje zaznamke, blogrolle in RSS feede :)

Hobit's smile blog

03 April 2006

April

1. april je mimo. Nihče me ni uspel nasamariti, kar je velik uspeh. M. ni napovedala kakšen vikend bo imela, zato je ob 'dober' glas in je preležala vikend. Jaz pa, kot sem že rekla sem se imela krasno. V soboto smo preživeli na Primorskem (Pliskovica, Dutovlje, Šepulje...) Vse kar vam lahko povem je, da je v prvi kleti (v Pliskovici) vino bilo najboljše.... Tam je tudi krasna učna pot, ki jo prehodiš le, če ne nasedeš prvemu vinarju-mi smo mu:-) G.A. je žlahti povedal, da se bomo povečali za enega družinskega člana in so se vsi kislo nasmihali. Ker je bil prvi april ni nihče verjel... še žal jim bo!
Nedelja je minila v celjenju ran in pisanju poslovnega načrta. Te birokracije imam počasi polno kapo. Jaz sem šla sicer spat že ob dveh, ubogi G.A. pa ob štirih zjutraj! To je samo uvod. Začeli so se razpisi in še nekaj bo takih noči. Ta hip pa se vračam z rd-ja od frendice I., kjer smo se prav luštno imeli. Kričim po sprostitvi. Verjetno bo najbolje če se malo zleknem poleg G.A.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home